2024. szeptember 22., vasárnap

Antalya - 16.

A kölcsönzős várt minket a reptérnél. Egy kis autót béreltem, de nagyot kaptunk, egy vadi új full felszerelt Citroen erlingót, ami automata váltós volt és még mindenféle jóval felszerelt. Mindezért 90 Eurot+ 54 Euro biztosítást fizettem érkezéskor 6 napra illetve depozitot 400 Eurot szintén kp-t a büntetésre.... de minden rendben volt, visszakaptuk hajnalok hajnalán amikor elutazásunkkor leadtuk az autót. First Rent a Car volt a kölcsönző neve, ajánlom őket.

A szállásunkra autóztunk, de meglepődve tapasztaltam, hogya megengedett sebesség 82 km/h itt személyautóknak :)  Kb 30 percbe tellett mire Lara mellé értünk... és tök sötét is volt már és szombat este.... a szállásunkat megtaláltuk, a recepción a 2 fiatal srác csak oroszul beszéltek-na jó az egyik egy kicsit tudott angolul, így megértettük egymást :) Végre itt vagyunk, de jó :)

Szállásunk egy apartmanházban volt: Elanis Suites. Nagyon szép és tágas, 2 szintes szobánk volt, szuper, svédasztalos reggelivel a medencénél. 2 fürdőszoba, hatalmas nappali konyhával. A strand 200 m, stéges, városi strand, ingyenes belépéssel. A napágyak pedig 130 líra/2 ágy +ernyő áron. Korrekt volt.