2024. február 26., hétfő

Egyiptom újra-barátokkal -1.

Tavaly olyan jól sikerül a február végi kiruccanásunk Sharm El Sheikbe, hogy a barátaink is azonnal jönni akartak velünk...Immáron 7-en utaztunk ide.

Jegyeinket viszont előző év szeptemberében vettük meg 32 és 28 ezer Ft körüli összegért/fő. Csomagot pedig mindenki olyat vett amilyet szeretett volna, Györgyinek sikerült egy 20 kg-os feladottat venni 2x 8000 Ft-ért! Ezt is Folyamatosan figyelni kell és ekor ez jobban megérte mint a priority! Természetesen WizzAirrel utaztunk ide ahogy tavaly is, csak most Budapestről már volt gép. A sokadszori megvariált menetrend ellenére azt mondom, hogy a legjobb érkezési és indulási időket kaptuk: a  gép vasárnap este 23.25-kor indult Sharmba, majd csütörtökön éjjel 3-kor indukt vissza Budra. Hajnalban értünk a szállásra ahol előző naptól foglaltuk a szobáinkat és ahogy megérkeztünk már mehettünk is fel aludni... reggelizni 7 órától tudtunk, addig kellemesen lepihentünk és mondjuk nem a recepción vártunk délig... vissza úton pedig másnapig maradtunk a szobában-szintén 1 nappal többet foglalva. Az ár nem volt jelentős: 3 főre AI ellátással 335 USD-ba került így a szállásunk-amit ugye már tavaly kipróbáltunk és újra visszajöttünk: Amphoras Aqua és a testvér, parti szálloda a Blue.

WizzAir:nekünk jól jött, hogy módosította a járatok időpontjait, így 4 teljes napot tudtunk ott eltölteni és éjszaka utaztunk, reggelre értünk haza és éjjel a gépen mindig aludtunk. Így rövidebbnek tűnik az utazás.

Szállásunk: AmphorasAqua volt újra amiben most sem csalódtunk-enni és inni mindig mindenki talált valami fogára valót-soha senki nem maradt éhes és a fáraó átka sem hatott ránk.

Transzfer: A Mozio oldalán foglaltam és remekül működött, 7 főre 10 személyes busz jött értünk mindkét alkalommal.

Kirándulás: a getyourguidon foglaltam, akciós is volt egy komplett egész napos kirándulás: Dahab-snorkel, ebéd, belépő, tevegelés és a Red kanyon. Jól éreztük magunkat.

Taxit helyben a szálláson kértünk 7 főre ez nem 1x-űdolog sem az InDrive sem az Uberrel taxit hívni.

SIM kártya: eSimet használok már régóta: kényelmes és szuperjól mködik. Ha alkalmas rá a telefonod Te is szeretni fogod. Én az Airalo alkalmazásában használom bármerre járunk. Az ajánlói kódom, használd ezt: te is kapsz 3 USD és én is:KRISZT6941

Kata szobája ebben az épületben volt

Hamar kivilágosodott és a reggeli után a medence mellé leköltöztünk... itt töltöttük a nap részét az 1-es elfekvőben :) fúú hát ez nekünk nagyon ment :) pláne hogy szuper napsütéses meleg idővel kényeztetett bennünket Egyiptom, újra!