2024. február 8., csütörtök

Bali, Sanur -Night market 38. Hazaértünk :(.

 

Tegnap este az esti Sindu Night Marketre motoroztunk. Ez egy kajáspiac ahol helyiek főznek😋😋 eddig is olcsón ettünk finomakat, de ez még olcsóbb. Sajnos nem nagy és várni kell és nincs is jól kihasználva-de finomat ettünk.
Soto Ayam 18000 IDR
Mango Juice 1.5 pohárban 20000 IDR.
 
 




 
 
Illatos-szagos az este amolyan szottyos meleggel🤩 de mi szomorú búcsút veszünk az Istenek szigetétől 🥰 magunkra erőszakoljuk a hosszúnadrágokat 😂 és tudathasadádos állapotban elindulunk Bali repterére 😅☝️ Még jó hogy a gépünk éjfélkor indul Dohába-mert így tudunk aludni a gépen.
 Indulunk, 🙁 24 óra utazás után érünk haza.
1x10 óra ✈️ Doháig
4 óra tranzit Dohában
1x6 óra ✈️ Budapestig
És még 2 óra autóval jó esetben 😉 ~~26 óra út hazafelé😱.
 
Ezen a körutunkon ahogy szoktam mindent magam szerveztem, 6 repülőúton, 2 hajóút, több taxiút és transzfer, illetve  6 szálláson töltöttük a 25 napot. Nagyon sok mindent láttunk, hatalmas élményekkel és nem utolsósorban tapasztalatokkal lettünk gazdagabbak.
 
 Utolsó 5,5 órás repülésünk Doha Budapest között volt a legfárasztóbb. Na itt alig tudtunk aludni, vagy ha elaludtunk valamiért felébredtünk...nagyon szenvedtem, alig vártam hogy leszálljunk. Az Öböl-menti országoknál még Kuwait eléggé látványos volt, de ahogy a gép Irak felé fordult már nem nagyon volt mit nézni.

Alig vártuk, hogy leszálljunk....

Gyönyör időre érkeztünk: napos, szélmentes +16 fokba. Még várt ránk 2 óra vezetés hazáig.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...