2024. január 27., szombat

Ubudból kirándulunk -26. Heaven Gate és Tirta Gangga

Ezen a napunkon hajnali 4-kor indultunk a kirándulni. Kicsit fájt a nagyon korai felkelés-de messzire indultunk és a forgalom miatt fontos volt nagyon korán indulni. Így is a több mint 2 órás autózás után a 27.sorszámot kaptuk meg.

Az út rettenet kátyús volt-pedig gyorsforgalmi úton mentünk-már ahol volt...de így is alig vártuk, hogy odaérjünk...

Majd a sofőr leparkolt, mi elmentünk jegyet venni és felszálltunk a  nyitott buszra ami feltekergett velünk a hegyre... hát.. a hajnali hangulat, ahogy a Nap felkelt a hegy felé és ahogy a felhők lejebb költöztek valami csoda volt... A Heaven Gatehez indultunk...

Itt még a meredek hegyoldalba egy 100 m-es séta felfelé... és igen.. itt nincs tó és nincsen semmilyen víz és mégis van :) a képek szerint. Sajnos így is még majdnem sötétben érkeztünk és a 26-27.sorszámot kaptuk meg-várni kellett...

a kilátás fantasztikus és a Mount Agung is megmutatta magát.

a  buszhoz, majd lekanyargott velünk a hegyről és a sofőrünk útra készen várt már ránk és indultunk a következő megállónk a Tirta Gangga felé... de előtte útba ejtettünk egy pókos házat/területet

Majd innen Bali legszentebb templomához a Besakih anyatemplomhoz autóztunk...

Itt már rettenet meleg volt, közlekedni alig lehetett és lógott az eső lába is-de szerencsére nem szakadt le az ég. Itt megvettük a belépőket, fel kellett venni a szárongot és kisbusszal vittek fel a bejáratig.. hegynek fel...