2024. január 26., péntek

Ubudból kirándulunk -25.

A Tirta Empul után a Goa Gajah templomhoz indultunk. Már eléggé elfáradtunk az egész napos talpalás, meleg párás levegő miatt...

Itt kitett bennünket a sofőr, muutatta, hogy merre ... vettünk belépőt és kaptunk sarongot is. Na ebben kellett lemászni a 120 fokos lépcsősor aljára a völgybe. Iszonyatos páratartalom és ebben a szoknyában mászni-hát se nem kényelmes se nem jó.

De leértünk. Itt a sziklába vannak vájva a sírok a patak 2 oldalán és egyik helyről a másikra egy híd visz át... de mire átértünk a  túloldara leszakadt az ég: dörgött villámlott... beálltunk a több100 éves tetők alá, de még így is nagyon megáztunk...

A hely viszont csodaszép.

Majd itt sétálva leszakadt az ég... behúzódtunk, de így is nagyon eláztunk. Kb fél óra ömlő eső után kezdett csillapodni, majd elállni.. erre mi elindultunk felfelé.. hát mit mondjak? kb 28 fok meleg és 100%-os páratartalom mellett alig kaptunk levegőt, mire felkapaszkodtunk a völgyből.

Innen már haza akartunk menni és a Gunug Kawi kimaradt. Majd egy szer visszatérünk még Balira.... Otthon pedig a medencéztünk.. illetve estére motorozni indultunk, de kb a sarok után 2 boltig jutottunk... így eredt meg az eső, szakadt le az ég... csak álltunk egy boltnál és vártuk, hogy hazajussunk... csak dörgött villámlott és csapkodott de nagyon.. félelmetes volt az utcán állva :(

sárkánygyümölcs a kaktuszon

Ebbe  apizzéria warungba jártunk vacsorézni. Isteni pizzákat és pasztákat ettünk itt minden nap. Erre nagyon rákattantunk. Az ára nagyon olcsó volt, a minősége pedig nagyon de nagyon jó! Ajánlom annak aki erre jár!

Majd vacsora után egy masszázsszalonban kötöttünk ki, többnyire csak lábmasszázsra-de legalább 1 órára.