2024. január 16., kedd

Szingapúba utaztunk -2.

Itthonról éjjel indultunk, a gépünk 9 órakor indult Budapestről dohai átszállással Szingapúrba.

A csomagjaikat feladtuk, a kézipoggyászunkat nem mérték, és a beszállókártyáinkat is a pultban kaptuk meg-a  Qatar Airways pultjánál.

Közel 5,5 órás repülés után délután érkeztünk a dohai reptérre, ahol nekünk nem kellett rohanni az átszálláshoz-de volt akinek igen... így mi ráértünk kiszállni a gépből..volt közel 4 óránk az átszállásra.

Elkezdtünk körülnézni és sajnálattal tapasztaltuk, hogy a maci már eléggé meg van rokkanva... :))

Majd megcsodáltuk a kiállított autócsodákat és egyéb érdekességet, illetve az élő fákból kialakított tereket és függőhidat is :) és nyugtáztuk, hogy a dohai reptér egyre nagyobb és egyre szebb :) Majd vonatoztunk is egyet-majd vissza is :D...

és a kapunkat már 2x változtatták és igyekeztünk résen lenni, mert lekésni sem lett volna jó a gépet...

A véges kapunál letelepedtünk és nem sokkal később már lehetett boardingolni, ha a reptéren nem fagytunk volna meg eléggé, akkor a boardingként beterelt buszba már előhűtöttek minket a gépre :( Azt sem tudtuk mit húzzunk magunkra, előkerültek a sapkák, sálak és meleg felsők, majd a kabát is... és igen 7 órát Szingapúrig így hibernálva töltöttük. Az étel-számunkra-kivételesen jó volt és csak erre ébredtünk fel-szerencsére tudunk aludni a gépen.

Szingapúrban landolás előtt ébredtünk és hamar le is szálltunk. Itt a gépből kikecmergés után az autómata beléptető kapukhoz mentünk-itt kellett a Qr kódos regisztráció és egy újjlenyomatvétel után már mehettünk is..segítők vannak a kapuknál. Csomagjainkra még várni kellett, de hamar jöttek és biztos voltam benne, hogy csont nélkül érkeznek :).

Majd elindultunk kifelé... és előtte váltottunk pénzt bent-de mindegy is volt, mert korrekt árfolyamon váltottak és a pult másik fele a kinti részbe ért-azonos hely lett volna azonos árfolyamon a kinti része is.

Majd a Jewel jelet követve a világ legnagyobb beltéri vízesését akartuk megnézni, de szerencsére ez pár m-re volt tőlünk. Odatoltuk a csomagjainkat és gyönyörködtünk a látványban... nem is voltak sokan...

Majd kerestünk taxit-ezt a reptér aljában találtuk meg és azzal autóztunk be a szállásunkra, az út több mint 30 percig tartott szakadó esőben...