2024. január 30., kedd

Átköltözünk Nusa Penidára -28.

Reggelink után jött a sofőr értünk amit itt a recepción kértünk előző napon -bepakoltuk a csomagjainkat és irány Sanur kikötője ahonnan a hajónk indulni fog Nusa Penidára.

Az online megváltott jegyeinket be kellett váltani valódi jegyekre és ehhez kaptunk nyakba akasztós jelzést is. Majd meg kellett keresni az épületet ahonnan a hajónk majd indul illetve ahol a bőröndjeinket becsekkolják a hajóra. A bőröndök lent maradtak, mi pedig felmozgólépcsőztünk  váróba.. itt kb még 1 órát kellett várni és sorban hívták az adott induló hajóhoz az utasokat: boarding, csippantás, le a mozgólépcsőn majd séta ki a mólóra és felszállás a hajóra. Közben figyeltük, hogy jó hajóra teszik-e a csomagjainkat.

A hajó kb 100 fős gyorshajó volt-az ablakon néha becsapott az igazság  :))) mi nagyon írjuk és hátul ültünk ahol még nyitva is volt :) Kb 40 perces száguldás és hullámzás után kikötöttünk Nusa Penidán a Maruti Porton-még induláskor irtama  szállásnak, hogy jöjjenek ki értünk és ki is küldtek egy kisbuszt aki várt minket. Ez működött hazafelé is és nem kértek értek érte pénzt. Gyalog sem volt messze de e térdig érő sár és víz miatt ezt nem tudtuk volna megtenni gyalog :(.

Szóval pikk pakk a szálláson voltunk és meg is kaptuk a szobánkat ahogy megérkeztünk már dél körül.

Szállásunk a parti úton, a kikötőtől kikanyarodva kb 80 m-re található. Kellemes hotel, közel a mindenhez-de mi kértünk itt is a recepción motorokat hogy azzal közlekedjünk Nusa Penidán. A megbeszélt időpontra hozták a motorokat-bár itt drágábbért tudtuk bérelni azokat, mint Balin-de nekünk így is o volt, hogy a pénzen kívűl semmit nem kellett adni érte.

Megérkezünk Penidára:

A szállásunk 1 emeletes kisebb hotel volt, medencével, reggelivel. Szerettük. Nagyon tiszta volt és a törölközőket is cserélték-már ha nem felejtették el :) Akatara Hotel, Nusa Penida

kilátás a szobából

Becsekkoltunk, lecuccolnk és körülnéztünk mit lehet enni: szembeni étteremben próbálkoztunk: a guaqamole jó volt, de pad thai nem :(

Majd elindultunk egyet körbe nézni a szigeten...

És mivel ma január 30-a van és a legkisebb ugrifüles közülünk ma lett 9 éves... így ezt késő este a medencénél sikerült megünnepelnünk :)