2023. november 15., szerda

Isztambulban -1.

 

 Idén mikor Zanzibárra utaztunk és épp átszálltunk Isztambulban akkor vettem meg beszálláskor a gépbe a WizzAir akkori új desztinációjára Isztambulba a jegyeinket. Én akkor meg sem néztem melyik reptérre repül... korábban a SAW-ra járt-így nem gondoltam volna, hogy ide erre a giga reptérre beengedik...A jegyeink 22900,-ba kerültek retúr, de ez sima kézipoggyászos jegy priority nélkül-a jegy vásárlásakor még 5000 Ft 1 db útra 1 db priority, de indulás előtt retúrben 17000 Ft lett volna ami kiverte a biztosítékot nálam....

 Csak hazafelé vettem priorityket, mert tudtam, hogy nagyobb lesz a  hazacsomag mint az oda :) Így egy csomó pénzt spóroltam.

 WizzAir BUD-ról időben indult és közel 1,5 óra repülés után, 20 percet gurut a betonon, hogy csápra álljon és a gépből még 25 perc volt kiszállni csak első ajtós kiszállással :(((

1 km gyaloglás-majd be akarunk állni útlevél-ellenőrzésre...de millió ember lett és elküldtek mindenkit a következőhöz. 5-6perc gyaloglás vagy sodródás a tömeggel és onnan meg menjünk vissza mert ez is megtelt🥶 na innen még visszafelé ahol csak török útlevéllel lehet belépni.. sebaj.. ide még befértünk..de aki mögöttünk volt elküldték... sok gép érkezik, lekezelni nem tudják vagy nagyon sokáig tart 🙁 fél óra a jobbra/balra sétálgatással ment el.
 
 11.15-kor jöttünk ki a gépből a 12.30-as buszt értük el a -2.szintről indulva, a 12-es Havaist lesz jó nekünk 136 líráért. Jegyet bódéban kell venni vagy bankkártyával a sofőrnél lehet fizetni.
Aksaray metróig jár most elvilrg Beyazitig kéne de építkeznek.
 Onnan majd T1 villamossal és gyalog a szállásunkra ami most Beyazitban lesz. 23 fok van, meleg, ragyogó napsütés.
 
az Aranyszarv-öböl egyik hídján visz a busz át


 
 Aksaraynál szálltunk ki a buszból-most ez a végállomás. Innen séta az Aksaray T1 villamosmegállóig-de 5 szerelvényt vártunk meg és feladtuk. Kijöttünk. 
Nem lehet felférni a villamosra -iszonyat a tömeg. Így gyalogolunk-mondjuk 1-t kellett volna mivel Laleli és Beyazit között van a szállás-így már útközben simitezünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Törökország: Kappadókia és Antalya-tervezés 1.

 Update: Kellemes megtapasztalás: indulás előtt 1 héttel be lehet csekkolni a Pegasus Airlines jártaira-ha nem vettél ülőhelyet akkor is és ...