2023. január 1., vasárnap

Kisinyov vagy Kisjenő -Moldova 1.

 TÖRÖLVE A JÁRATOK A BIZTONSÁGI KOCKÁZAT MIATT!!!

Chisinau -olvashattam a reptereken...hogy magyarul Kisjenő azzal kb akkor szembesültem mikor megvettem a repjegyeinket-még 2022. szeptember legelején. Bécsből menjünk vagy Pestről? ezt az ár hamar eldöntötte: míg Bécsből  Euroba kerül 2 főre a retúr jegy addig ugyan az BUD-ról 100ezer Ft lett volna... szóval a drága parkolással is bőven olcsóbb Bécsből.. és ahogy haladunk az időben előre (nem hátra)... így tisztán látszik, hogy Budapestről repülni nem lesz pénzünk csak Bécsből...Update..január elején szintén módosítottak... most lemondtam és spóroltam 37 Eurot...

És a sors úgy hozta, hogy törölték a járatot.. majd 2 napig semmi és újra lett járat: Bécsből is és Pestről is... és mivel ők módosították, így simán átraktam a foglalást pesti indulással és érkezéssel-csak a napok csúsztak más napokra. Így még jobb lett! Hogy elindul-e  a járat és lesz-e elég utas-majd kiderül. 

 Chisinau számomra mindig valami ismeretlen és megfoghatatlan hely volt a reptéri kijelzőnkök.. és nem mindig sikerült helyre tenni a fejemben: most Romániához vagy Oroszországhoz is tartozik.. hát kb úgy mindegyikhez, hogy egyikhez sem- volt szovjet utódállam és azok közül is a legszegényebb és legkevésbé látogatott ország itt Európában.

Lehet más számára nem érdekes, de mi megnéznénk-és valszeg egy időutazás lesz számunkra is.

 

Tavaly a jereváni foglalást még kb 1 hónappal indulás előtt is többször törölték, módosították.

Szóval kivárom-legrosszabb esetben törlik és nem megyünk.:(

Első nap későn érkezünk- felvesszük az autót a reptéren és irány a szállás Kisinyov központjában.

Majd a környéket nézzük meg, ahogy a 3. napon is és a 4 napon terveztem átmenni Transznisztriába. A Sixt-től béreltem autót-ők engedik átvinni a kocsit-bérléskor jelezni kell ezt.

Majd az 5 nap reggelén indul haza a gép-ha addig nem változik... Az út 1,5 órás

Szállást ITT

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...