2022. október 19., szerda

Jó reggelt Madaba! -Jordánia 2.

 

Jó reggelt Madaba!
Több mint 2 órás késve indulás után, hajnali 1 óra után érkeztünk meg közel 20 év után Jordániába.....most Ammanban landoltunk. A gépből kikászálódva, a terminálba bejutva és a bürokratikus dolgokat intézve: vízum vásárláshoz beállva, ahol ellenőrizték a Jordan Passt és a regisztrációt majd kaptunk pecsétet és innen tovább az útlevél-ellenőrzéshez egy másik pecsétért kellett éjnek évadján sorban állni.
 Mire lejutottunk a mozgólépcsőn már a csomagok félre voltak rakva-így ez + időt nem okozott... és ahogy kijöttünk volna a mobilszolgáltatóknál nem várt senki, gyorsan vettünk egy 
Orange kártyát 20 Gigabyte adattal 15 JOD-ért, de az autóbérlősre még vártunk egy keveset 2.45-kor jött és vitt minket az irodába. Az irodánál persze nem azt az autót kaptuk amit kértünk-aztán lett egy Misubishi Pajero-pedig csak ezért bereltem tőlük, hogy 6-an vagyunk és kellett a 7 személyes autó és elmondtam, hogy lesznek csomagjaink is-nem kevés.. na épp hogy elfértünk :( Aztán a fizetéskor minden sérülést felírt a papírra-kérdeztem minek, mikor full biztosítást fizetünk... nézett és nyugtázta, jah.. amjd kérte a hitelkártyát..mondtam biztosan nem adunk, mert azért kértünk full biztit és a levelezésben Ő leírta, hogy épp ezért nem kell... mire megmutattam volna ezt, már nem is kellett! Szóval legyetek résen és ne hagyjátok magatokat!

 Hajnali 3 után írtuk alá a papírokat és indultunk tankolni😈 mert alig volt üzemanyag az autóban...mondtuk a Közeli Madabába megyünk és majd reggel tankolunk...de láttuk, hogy a kutak zárva vannak, így elkísért a legközelebbi nyitva tartóhoz....na itt 80 JOD-ért tankoltunk...de lehúzni leakartak mindjárt itt :(

Na és irány Madaba-még jó hogy fényárban úszik minden út 🙂 a fekvőrendőrök nem vészesek, rosszabbra számítottunk, de januárban Mexikóban ezeknél 2x magasabbak bukkantak elő az útakon🤣 ja és a kocsinknak az itteniek szinte meg se kottyantak
🙂
Hajnali 4-re értünk a hotelbe-sok-sok kóbor kutya csaholása közepette, majd gyorsan megkaptuk a kulcsokat, fizetni reggel fogunk és fürdés, ágyba esés után én alig tudtam elaludni...óra 8-ra beállítva...na bezzeg most tudnék aludni😅..alig látok, de kelünk....Hosszú nap lesz ez is 🙂 irány reggelizni és indulunk Musa Wadi felé. Az idő hibátlan...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...