2020. február 4., kedd

27. Végre Phu Quocon -17.nap

A sofőr nagyon hajtott az úton, így a 7 órás menetidő 5-re lerövidült. Hajnali 4-órakor megérkeztünk saigonba vagyis Ho Chi Minh Citybe. A buszról leszállva azonnal megcsapott az a fülledt, meleg, párás trópusi városi levegő... persze mi jól be voltunk öltözve...

A buszról leszállva kérték a csomagcímkéket-csak így ékaptuk meg a csomagokat.
A buszt már várták a taxisok is, biztos utasra pályáztak. Én sem gondolkodtam, egybe beszálltunk. Az órát bekapcsolva 150000 dongért juttatott el a reptérre. Itt lecuccoltunk és a félig nyitott reptéren próbáltunk még aludni egyet... még sajna 7 óránk volt a repcsi indulásáig... persze a székeket most kell takarítani-iagz aludtam vagy 1,5 órát hajnalban de akkor is...
Aztán leadtuk a csomagjainkat a chekin pultnál és máris megkönnyebbültünk..így is úgy is..


A beszállókártya ellenőrzés nagyon közel van a securityhez.. így csak 1 lépés onnan... és sok cuccunk is volt..bár pikk pakk átjutottunk.. és elindultunk befelé..
nagyon siettünk a  mosdóba :) A Barna ment elsőnek.. én meg feleszméltem, hogy nincs meg a  bőröndöm... kiabálok neki, hogy hagyja abba, jöjjön ki.. szerencsétlen jött is.... el nem tudta képzelni mi a bajom..:D.
mondtam neki fusson és maradok a csomagokkal és megyek utána...
hátán egy hátizsák persze..

Visszamentünk a  securityhez és láss csodát a böröndöm kint maradt, fel sem tettem a szalagra... és kerülgették..
Erre  a Barna kirobogott szembe forgalommal a secun és mondta, hogy ez az övé... sipolt kifelé és befelé.. de semmi gond.. a böröndöt feltette a szalagra és már mehettünk is..
Bent valamit ettünk...kávéztunk..
Csótányok futkoztak a fém székeken, az egyik rajtam mire felocsúdtam-el is adtam a várót..:D


A gépünk pontosan indult Phu Quocra, szintén Vietnám Airlines-ra vettem jegyet, de a légitársaság ezt az utat Cambodian Airlinesszal abszolválta.
Még fel sem szálltunk, de már ereszkedtünk is le...








A csomagjaink gyorsan jöttek, a szálloda taxija várt bennünket a táblán a nevemmel.

Innen közel fél óra autózás uán már a szállodában voltunk. Szerencsére a szobánkat már napok óta fenntartották a tesómék mellett, így 2 óra előtt megkaphattuk.... ők pedig strandoltak most...
A motor is  a recepción várt bennünket, hogy azzal se menjen el az idő, tudjuk gyorsan utánuk menni a strandra...itt 160000 dongért béreltük/ nap a motort, semmit nem kértek hozzá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...