2020. február 3., hétfő

26. Éjszakai busszal Dalatból Saigonba -

A hotelhoz kértünk taxit, elmondtam, hogy a Than Buoi buszállomásra karunk menni. Jött is a taxis.. erre a hotelből egy főnök azt mondta miért nem szóltunk és elvittek volna.. de nem is értettem... erre kitalálta, hogy a barátnőjével ők is oda mennek, eljöhetnek-e velünk-ez úgyis itt van a szomszédban. Hát miért ne?

A buszállomásnak tűnő hely tényleg a szomszédban volt a taxis meg is sértődött... persze én nem tudtam, hogy ez egy gyüjtőhely, ahonnan majd kisbusszal visznek a tényleges buszállomásra. Kérdem én? miért nem oda vitt  a balfasz sofőre?? Nem duzzogni kell, hanem feltalálni magadat! Vallom én..
Jött egy kisbusz, mivel már vártunk 5-en, így kivittek a rendes nagy Than Buio buszállomásra.
Aztán mivel még kora volt, így végignéztünk vagy 25 busz bepakolását és indulását.

Folyton mutogattam  a jegyemet, de mindig az volt a válasz, hogy 20 perc, meg 30 perc stb..

Aztán kiderült, hogy nem jó szinten vagyunk és a millió böröndünkkel le kellett liftezni egy alagsorba, ami nem alagosr volt, a másik irányból egy földszint..

És kb mindenki leszart, még az is aki adott valami papírt, amire firkált valamit és megmutatta a busz számát.. amire nem jöttünk rá csak később, hogy a endszáma egy része.. mivel 20-40 busz is elment-gondoltam mi itt ragadunk.
Senkit nem érdekel, senki nem beszél angolul, és nem tudják mi van a kezembe :( Megfogadtam soha többet :(
Aztán jött egy srác, aki értett valamit angolul, mondta, hogy ne aggódjak, amjd jön a busz. És 23 órakor, az ösze busz mögött, utolsó sorban, leghátul.. intett, hogy itt a busz. Közben már kifigyeltük: cipőt le kell vetni, akpunk annak zacskót, de csak zokniban lehet fellépni a busz padlójára. Ez olyan igazi fülkés, fekvő busz.
A VIP20 elnevezésű jegyet vettem még tavaly májusban erre a buszra, online a 12go asia oldalon.

Az össza utas 22 fő volt, ennyi fülke volt kialakítva. Barna bepakolta a csomagokat, mindenkiét felcímkézték, Saigonba enélkül nem adták oda, helyesen!

A fülkék mindkéétoldalról elsötétíthetőek voltak, monitorral, wifivel, vízzel, pléddel, nyakpárnával, teljesen dönthető üléssel, usb csatlakozókkal. Szuper volt. A fékezéstől eltekintve szuper út volt, a 7 órás utat 5 óra alatt abszolválta a sofőr. Én ebből 3,5-et aludtam, úgy költöttek hajnali 4-kor az utaskísérő.




 






Egy nagy élménnyel több!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...