2019. szeptember 25., szerda

Orosei-öbölben hajózás -8. videókkal


Reggeli után öszepakoltunk, kicipekedtünk a kocsiba-már aki nem volt lerobbanva...

Mivela szél elállt és gyakorlatilag szélcsend lett így lesiettünk a kikötőbe, hogy hátha lesz még szabad hajó amit ki tudunk bérelni. Persze előző nap kellett volna bérleni, de ezt nem mertük megtenni akkor...

Egyetlen 1 db hajót találtunk ami szabad volt és nekünk megfelelt, legalább 6 m hosszú: kényelmes 6 személynek egész napra, volt rajta napvédő és én a béna tudtam rajta feküdni :(.




Cala Gonone kikötője itt minden a hajókról, hajókirándulásról szól


kihajózunk





Cala Fuili




Grotta Bue Marino









Cala Luna









mindig csak kicsit mentünk tovább, mert közben feltámadt a szél






















Cala Briala

Cala Briala


Cala Golorizte 143 m magas sziklaszirtje

Cala Esuili



Cala Goloritze






A vízben minden könnyebb, a fájdalom elviselése is..

a táj szépsége lenyűgöző a víz kéksége és tisztasága is fantasztikus.

Elbúcsúztunk és visszaindultunk a kikötőbe...

A hajót 140 euróért béreltük, este 6-ra kellett visszavinni, tele tankkal kaptuk és nekünk kellett a végén teletankolni. 42 Euró értékű üzemanyagot fogyasztottunk el.

Minden pillanata megérte a hajóbérlésnek-mondjuk én végig feküdtem és vergődtem-de még így is :(.
Rutinos és remek kapitányaink voltak a tesóm és kedvese személyében.<3. Én jobb szerettem ha a Timi vezette a hajót, kevébé ment neki a hullámoknak, mint a tesóm :) aki kimondottan élvezte őket :D.


Egy gyógyszertári megálló és elgondolkozás azon, ha nem javulok én hazamegyek idő előtt-de szerencsére  a gyógyszerész megfelelő dolgokat adott..- így a szálloda parkolójába hajtottunk és  irány a következő állomásunk Palau. Ide 2,5 órás autózás után értünk épp az utolsó időpontba, hogy becsekkolhassunk...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kappadókia - a szállásunk tetejéről csodáljuk kora reggel a ballonokat- 12.

  Mivel nyitott ablaknál alszunk arra ébredtem, hogy hallom ahogy húzzák a gázt a ballonnak  ruha gyorsan magamra és futottam fel a hotel te...