2019. szeptember 29., vasárnap

La Maddalena és Caprera szigete - 13.

Reggeli közben eldöntöttük, hogy menjünk la maddalena szigetére. Megnéztük a kompjegy árát és nem találtuk soknak, de a kompon meglepetés ért bennünket mert kb a duplájába került. Ha tudjuk akkor 1 autóval megyünk át... de mindegy így volt kényelmes.

A kompok innen Palauból fél óránként La Maddalena szigetére is.

A kompra felhajthattuk és amielőtt felhajtottunk elkértek egyikünk igazolványát...majd amikor kiszálltunk a kocsiból és felmásztunk az emeletre ott kellett jegyet venni..az utlevelet ekkor adták oda-bele volt jegyezve, hogy 3 fő+1 auto smire nekünk jegyet kell venni. Máshogy nem tudják ezt kezelni.
Az út kb 15 perc volt, hamar átértünk.

Cala Lunga-La Maddalena

Majd egy nagy CONAD-ban vettünk ebédre valót és innen majd irány a hídon Ponte Monetan  át Caprera szigetére.

Caprera szigete gyéren lakott, La maddalena szigethez tartozik, természetvédelmi terület. Területe: 16 m2. Giuseppe garibaldi ide vonult vissza és itt temették el-a házából jelenleg egy múzeumot alakítottak ki.

Majdnem a járható út legvégéig mentünk, itt találtunk egy beachet ami nekünk szimpatikus volt.
Spiaggia I due Mari a neve:

Indulunk vissza La Maddalenaról Palauba.

Nagyon jól tettük, hogy átmentünk hajóval a szigetekre. nagyon szép tájakat láttunk. Az is nagyon jó, hogy a hajók járnak 24 órát a La Maddalena és Palau között, így nagyon kapkodni sem kell a visszaúttal.