2019. január 25., péntek

Rio Claro kanyon, Doradal -17.

Medencézés után visszamentünk a Rio Claro kanyonjához, a szállásunktól kb 5-6 km-re volt.

Ellátogattunk a Rio Claro canyonjába. A gyalogúton mentünk. A kanyonban vannak szállások, éttermek és akinek több ideje van érdemes : raftingolni vagy ferratázni, esetleg canopyzni (ejtőernyő). Mondjuk én ingyen sem maradtam volna ott...A bejárattol kb 600 mre van erre mind lehetőség. Autóval csak a szállóvendégek mehetnek eddig a centrumig.
Itt van strand is, fürdési lehetőség a hideg, gyors sodrású folyóban.
Senki nem volt rajtunk kívűl. A dús őserdőben félelmete, ismeretlen hangok között vezet az út, néhol a frász jött rám 🤣. A víz ömlött rólunk, hőmérséklet 32 fok, amit sokkal többnek érzel. A páratartalom 100 %-os.
Sajnos nem fürödtünk, egyedül nem mertem, a Barna pedig hallani sem akart róla 😎.
Belèpő: 15000 peso/fő. Este 6-kor zár.















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...