2019. január 26., szombat

Hotel Parador el Gitano-Doradal -19.

A szállást az előző szálláson foglaltam, másnapra. Még jó, hogy foglaltam, mert a kis útszéli szálloda pikk pakk megtelt a hétvégére helyi kirándulókkal.

Sajnos a cuccok végig  velünk voltak a Hacienda Napolesban a kocsiban-bár bajuk nem lett-, de épp ezért foglaltam 2 éjt, hogy ne kelljen cipelni... hm mégsem így lett.
Ide csak este jöttünk vissza...
Mire mi ideértünk, jött pár helyi és meg akartak szállni, volt akinek hely sem jutott már...

A szobát az udvarban lévő különálló épületekben kaptunk. A medence nagyon jó, a napágyak mellette szintén. A reggeli számunkra kritikán aluli volt és a vacsora is... a segítőkészség pedig a 0-val volt egyenlő. Sajnálom, mert amúgy a szállás ok lett volna, de így összességében nem volt az...
A szobában iszonyat meleg volt, a klímát sem tudtuk bekacsolva hagyni, mert a kulcshoz forrasztották a klíma kártyáját... hm...

míg vacsorázunk a tűzlegyek megettek de csak engem és a bal vádlimat..
igaz ezt csak reggel láttam, azt hittem valami volt az ágyban... de nem. Az éjszaka összetalálkoztam egy óriás csótánnyal aki a bejárati ajtó alatti magas résen jöhetett be.. fújj..

Szóval kicuccolni nem nagyon kellett, mert csak pár dolgot vittünk be a szobába, a többi maradt a hotel előtt a kocsiban.

A hely egyébként nagyon hangulatos, a főúttól nagyon zajos-bár az udvari szobák nem.
Millió madár él itt a környező fákon...a  papgájok nagyon tudnak veszekedni és ez inkább már rikácsolás..de tök jól meg lehet különböztetni a madarakat a hangjukról...












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...