2019. január 27., vasárnap

Hacienda Venecia egy igazi kávéfarm -21.

8 óra autózás és a Közép-Kordillerák átszelése után végre megérkeztünk a kávézónába, még pontosabban a Hacienda Venecia kávéfarmra. Ez egy több mint 100 éves múlttal rendelkező kávéültetvény és kávéfarm, kávéfeldolgozással együtt. Itt termesztik, csomagolják, árusítják és itt is laknak egy másik haciendán..
Erről az LP is ír-én mégsem ott találtam, csak utólag láttam. A saját honlapjukon foglaltam a szállást és hozzá egy kávétúrát.
Mint kiderült lehet kérni ebédet és vacsorát és érdemes is, mert innen az ember nem ugrál csak úgy el. Ha itt vagy, innen nem mész el, meg az út sem mindig teszi ezt lehetővé. Meg innen lehet menni kirándulni, túrázni, a medence is remek, és ha meleg van, még jól is esik. A wifi gyors, mindenhol működik, TV  viszont nincsen.
A szállás bárja becsületkasszás alapon működik: aki amit fogyaszt felírja a saját papírkájára a faliújságon.... szóval ez egy ilyen hely. Millió kolibri és más egzotikus madár otthona. Csodahely, az egyik legkülönlegesebb ahol eddig jártunk.
 Az autót nem hagyhattuk itt, le kellett vinni a recepcióhoz, ott parkolt, míg el nem mentünk innen.
Fizetni utólag kellett mindent, nem terheltek kártyát sem előre.
Mint kiderült az étkezések, komplett menük desszertel innivalóval  20000 pesoba kerültek. Nagyon finoman főzött a 2 kolumbiai asszony ott helyben. Imádtuk.

Végtelen kilátás a kávéültetvényekre, a sűrű dzsungelszerű környezetre.
Én amikor tehettem a kolibriket figyeltem, volt, hogy kimentünk sétálni és egy nagy motmotot is láttunk. Utólag sajnáltam, még 1 napot simán el tudtunk volna lenni...
ez az igazi vidéki Kolumbia.
nyugalom és béke, természet és ez így együtt harmóniában itt :).


Kilátás a szobánkból... egész éjjel ömlött az eső...








imádom a kolibrimet <3
Arabica kévécserje













































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...