2016. november 15., kedd

Nerja- 13. Utolsó napunk

Tegnap este sétáltunk egyet újra a kilátóhoz.
Nem volt hideg olyannyira, hogy mezitláb voltam papucsban, felül a kèk kabátomban. Na itthon így sem öltöznék fel ;) , de fújt a szél.
Aztán hazaértünk, és egyszer csak hallom, hogy rázza a szél az ablakot meg mintha esne. Hát mit esett, szakadt. El is ment az áram az egész városban.
Aztán fél óea múlva mintha sose esett volna. Beállt a szélcsend és megállt az eső.
Na akkor holnap nem lesz strand?
Aztán ma reggel már 7-kor fel akartam kelni, de itt sötét volt. 8-kor már illik, bár errefelé ez is baromi korai.
A Nap még fel sem jött-hűvösek a reggelek.
Nem csak itt, hanem egész útunk során ez volt a jellemző. Ugye télen a szűk sikátorokba még annyira sem jut be a napfény, mint nyàron.
Aztán összeszedelőzködtünk. Összepakoltunk:(
Ma este megyünk haza.
Mi az amit ma a strandra felveszünk...miben megyünk a reptérre...miben megyünk haza....stb.
Még jó, hogy van az autó. Épp mondtam, ha nem lenne, akkor ezt így nem lehetne. Kényelmesen. Mert bizony ott álltunk meg ahol akartunk, ott strandoltunk ahol épp láttunk valami szépet...ott vetkőztünk le/át ahol épp kellett.
Nincs felesleges csomaghurcolás, cipekedés. Lehet pakolni, öltözni vagy épp enni, ahol ránk jön :)

Várunk a reggelire itt a hostalban. Mondom nagyon korán van itt: 9-11között van reggeli. Nem tudom mire számitsak, a 28.8 /euro/éj/szoba árban mi lehet. Ráadásul tiszta, rendezett, új, minden ok itt.( nagyon pozitív volt a reggeli: választékos svédasztal, sonka, sajtok, vaj, dzsem. Müzli narancslé. Kévé és tea. Piritós vagy bagett, szeletelt kenyér kis péksüti. Édes és sós. Szóval nagyon finomat ettünk, nagyon kellemes helyen: egy kis közösségi étkezőben. És láss csodát tele van a hely, ami eddig nem derült ki, mert senkivel nem találkoztunk eddig, csak a házigazdákkal :)

Klíma-reggel fütöttem vele, tv is van. Ablak ami nyitható a fürdőben is és látom a hàz előtt a kocsit. Igaz szabad hely nem nagyon van, autóval nem biztos, hogy ajánlanám-de anélkül tutira! Hostal Azahara a buszmegálló mellett, központban.

A reggeli kellemes csalódást okozott! Svédasztalos, választékos reggelit kaptunk! Nagyon jó volt és finom! Különösen  a paradicsomszósz :)

a szállás előtt a fő úti buszmegálló, buszállomás. Itt lehet jegyet kapni  a távolsági buszokra is. Van wc, mosdó-nagyon kulturált!
Calahonda Beach Nerja, a Balcone de Europe alatt :)

a reggeli csendet-mert rajtunk kívűl jó 2 órán kersztül nem volt lent senki-csak a zöld papagájok veszekedése rikácsolása zavarta meg. Na meg a tenger hullámzása :)

Fájó szívvel hagytuk ott  a strandot, de még a barlangba is el akartunk menni. Sajnos későn értünk oda, az utolsó túra délután 15 órakor van, és bezárnak :(
A parkolóban pedig találkoztunk Misi Mókussal :)

Sajnos búcsút vettünk ettől a csodaszép várostól, tengertől és vidéktől , majd a reptérre indultunk :(
Nagyon egyszerűen lehet az autókat visszavinni, a maps.me tervezője remekül mutatja azt!

Eseménytelen repülés után -majdnem fél óra késéssel landoltunk hajnali fél 1 után 10 perccel Budapesten a mínuszban:((((