2016. november 14., hétfő

Granadából Nerjába -12.

A panziónkban Granadában nem volt reggeli, így reggel elindultunk keresni egy helyet, ahol kaphatunk desayunot ;)
Eléggé hűvös volt a reggel, fáztam pedig 9 órára járt az idő. A szűk utcákba nem sütött be a nap és ilyenkor bizony hűvös van még.
A főutcán találtunk egy helyet, ahol kaphattunk reggelit: serranoi sonkás szendvics, kávé, narancslé ebből állt a menü.
Hamar végeztünk vele.

Visszamentünk a szállásra, már össze voltunk pakolva-így lecuccoltunk, Barna pedig elment az autóért, hogy ne cipekedjünk feleslegesen. A panzió előtt pakoltunk be-elköszöntünk-és irány a Costa Tropical.
Útközben nagyobb volt a forgalom, mint előző nap Cordobából Granadába, de nem volt vészes.
A tenger látványa mindig elvarázsol és már 1000 évre rabul ejtett.

Asszem erre vártam 1 hete.
Az autó hőmérője egyre magasabb értéket mutatott, el is értük a 20 fokot. Bár ahol először napoztunk 2 órát a tengerparton, ott egy utcai hőmérő 26 fokot mutatott....lehet, rásütött a nap.
Aztán elindultunk 1 óra körül Nerjába.
A szállásunkat hamar megtaláltuk, a központban van, közel a buszmegállóhoz, taxihoz. Igaz úgy foglaltam, hogy van ingyenes parkolási lehetőség-ja lehet van, de alig volt hely. Vagy nincs is. Várni kellett, hogy valaki hátha elmegy. Én erre nem alapoznék :( Lutri.
Kár, mert amúgy világos, napsütötte, tiszta, és jó fej a recepciós, aki bolgár. Onnan tudom, hogy megörült nekünk magyaroknak, és mondta, hogy ő bolgár.

lejárat a Calahonda beachre

Balcone de Europa-Nerja

Letettük a kocsit-nem megyünk vele sehova. Itt marad a ház előtt, pont rálátok az ablakból.
Lesétáltunk a tengerpartra, Balcone de Europa-hoz. Az valami csoda, mármint a kilátás. 1 km-re van pont tőlünk.
Az üzletek 13-14 óra között bezártak, majd 17 órakor újra nyitnak. Szieszta van.
Novemberben is :)
El is dőlt a holnapi program.
Mindenféle Malaga városnézés ugrott a holnapi strandolás miatt itt :
Erre vágytam, erre vártam. Ráadásul ilyenkor mindig ide akarok költözni.

Amúgy Nerja az eddigiekhez képest a legolcsóbb település volt, minden szempontból!