2016. szeptember 22., csütörtök

4. Abu Dhabi - Ferrari World - 3. nap

Ma ínyenc reggelink után a terv korábban indulás  a Ferrari Worldbe.
Itt nem lehet elkapkodni semmit, mert ez is 11 órakor nyit.

Yas Island felé vettük az irányt, A kiépítetlen sivatag és a tenger felé. Útközben láttunk mangrove erdőket, tengeröblöket, lagunákat. Luxus lakótelepeket, csodaszép házakkal.
Itt  a felhőkarcolók nem rontották a látképet.
A hőmérő higanyszála egyelőre fél 10 magasságában már 37 fokot mutatott.









Ferrari World bejárata a Yas Mall-ból van


dress code itt is van, újjatlan felső, nagyon rövid szoknya vagy rövidnadrág nem lehet nőknek, férfiaknak is térdnadrág legalább. Kendő nőknek ajánlott- a hideg miatt különösen. Jégverem, és huzatbarlang :( Kisflakonos vizet be lehet vinni, mást nem nagyon. Ellenőrzés van a jegypénztár előtt. Az Entertaiment kupon jól működik-ezzel 2 felnőtt jegyet lehet venni 1 áráért. Hozzáteszem többet nem ér...











A világ legnagyobb fedett szórakoztató parja ez. Itt az Emirátusokban vannak a leg-leg dolgok, talán a legtöbb a világon, a modern csodákból.

Formula Rossa :) 0-240 km/h-ra 5 sec alatt gyorsul és valami iszonyatos :) 4,8 G nehezedik az utasra :), utána pedig felmegy a magasba-az pedig olyan, mintha elszállnál valahová... én nem ültem fel, de a többiek igen.Ahgy néztem is a hideg rázott, pedig az egész menet 60 mp összesen.






















Anyuék lementek még este fürdeni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...