2015. szeptember 27., vasárnap

10. Tropea, strandolás

Hajnalban keltünk...indultunk hajókirándulni a Lipari-avyag Eoli-szigetekre. 7.20-ra volt megbeszélve a találka a fenti úton-mivel mi a  parton vagynk és ide senki nem jön le-.
Kimentünk 7 óra előtt és 8.30-ig vaátunk...
akkor mát nagyon jól tudtam, hogy nem megyünk ma már sehová, a hajónk 7.45-kor elment...
10 óra körül bementünk Tropeában az irodába és elmeséltem mi történt, visszakaptuk a pénzünket... sokra megyek vele. Kirándulni akartunk-ekkora csalódás az már fáj.
Utálom, ha átvernek... nagyon.
Lementünk a kikötőbe, gondoltam, onnan könnyeben mehetünk.
Parkolni lehet, egész napra 5 euroért ott is lehet hagynia  kocsit.
A bejáratban a TropeaMar hajótársaságnál befizettünk egy másnapi Strombili by night hajóútra. Itt sem kelett a teljes összeget kifizetni, hanem csak 5 eurot/3 főre... Az út egyébként 31,5 euroba került, a szigetbelépővel együtt.
Másnap délután 14.30-kor indul a hajó, előtte 14-re kell majd ide jönni és kifizetni a fennmaradó pénzt.
Hurrá megyünk hajózni:)

Meleg lett, visszamentünk a szállodába strandolni, napozni.





Este bebóklásztunk a városba újra.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...