2014. március 29., szombat

Ölüdeniz-Útitervek, programok, tervezés...


A kép forrása : Alibaba Paragliding Facebook-ezt nem bírtam ki-csodaszép:)
 Ezek mindenképpen be vannak tervezve, más kérdés, hogy lazulós-napozós napok is és lehet mind nem fog beleférni:(

Ölüdeniz-Kas

Ölüdeniz-Dalyan

Ölüdeniz-Saklikkent szurdok-Patara

Ölüdeniz-Kaputas Beach

Ölüdeniz-Babadag

Tervben van még a  Pillangóvölgy hajóval

2014. május 7. szerda

Rákérdeztem e-mail-ben, hogy a transzferünk rendben van-e-igaz van még 2 hét-de úgy vagyok nyugodt ha...
Válaszoltak, hogy igen és várnak a reptéren. Szó szerint: könyvelték a foglalásomat és várnak Dalamanban a reptéren:)
Remélem:)

2014. május 17.
Becsekkoltam a Pegasusu Airlines-ra: 72 órával a az indulás előtt be lehet:) Kinyomtattam a beszállókártyákat.
Visszafelé becsekkolni be tudok, de nyomtatni nem: megvan az a lehetőség, hogy az okostelefonjainkra barcode-ot küldök és ezt olvassák le a reptéren-ez is megoldva.
Holnap indulás  Schwehátra, kb 5 óra az út tőlünk, a gépünk pedig 14.25-kor indul Isztambulba. Onnan pedig 20.05-kor tovább Dalamanba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...