2013. július 21., vasárnap

Törökország, Égei-tenger régió, 2014 május- tervezés, szervezés

Már beszélünk a jövő májusról.
Mármint, hogy hová mennénk. Szóba jön a Kanári -szigetek újabb szigete, de elvetjük.
Nagyon tetszik az Égei-tenger partvidéke Törökországban. Megint Törökország.
Megnézem a Pegazus Airlines oldalát és láss csodát : a repjegy árak kifizethetőek:
300 euro / 2 főre oda vissza. Paff:) Erre nem számítottam.
Valószínű, hogy ide megyünk. A mai napon még nem tudom megvenni a jegyeket, arra 2 hónapot kell várni, a légitársaság oldala még nem engedi. 8 hónappal lehet csak előtte, de nem baj, mert addig kutakodom.
Találtam szállást, szépet, jót, elfogadható áron, ami nálunk alap: medence, parkoló, wi-fi.
Autót bérelnénk, hogy tudjunk csillag túrázni és bejárjuk ennek a csodaszép környéknek egy kis részét, mert ugye csak annyit lehet. Nagyok a távok és rövid az idő.

Még az nem fix, hogy csak Fethiye-Ölüdeniz lenne és a környéket bejárnánk autóval, mert az egész Égei-tenger-i részt bejárni nagy falat, főleg netto 8 napba nem fér bele. Nincsen autópálya, csak autóút.
Kusadasiig talán elmennénk, mert Ephesost látni szeretnénk, de valószínű maradunk Ölüdenizben, mert a  strandok nagyon vonzanak:
Ez meg pláne érdekel:
Mondhatom, ezért akarok oda menni:) Már régóta. Nagyon régóta.
A magyar utazási irodák májusban még nem indítanak utakat, szeptember végén-október elején meg már nem. Nem tudom miért, de ez már nem is érdekes a továbbiakban, megoldjuk másképp, ahogyan mi szeretnénk.
Bécsből tudunk megint repülni a Pegazus Airlines-al.
Remélem sikerül, olyan sok a látnivaló, hogy biztosan vissza kell menni, majd befejezni ennek az oldalnak a felfedezését is. 3 út még legalább kell ide:)
kép forrása: en.wikipedia.org

2013. szeptember 1.

Csak már azt a  fránya repjegyet tudnám megvenni..., még mindig nem lehet, a mai napig 2014. március 24-ig lehet jegyet venni...(

KÖLTSÉGEK:
Pegasus Airlines repjegy Bécsből 181 euro/fő
Szállás: 365 euro/3 fő/ 9éj /félpanzióval a Hotel Majestic Ölüdeniz
Parkolás Bécs:9 napos kártya előre megvéve : 14500 Ft (most 18000 Ft) ráfizetés: 12 euro
+osztrák pályamatrica 10 napos 2880 Ft.
Autóbérlés 8 napra, a szállodához hozva: 180 euro extra kiszállítással és extra biztosítással
Transzfer a reptérről/hotel/reptérre: 190 TL

2013. szeptember 19. csütörtök

Sikerült vennem promós, akciós jegyet a Pegasus Airlines oldalán.
1 főre 180,5 euro volt, Bécs-Dalaman-Bécs útvonalon, Isztambulon keresztül! Hurrá! :DD
Május 20-29-ig megyünk, 3-an:)
Szállást is foglaltam: a www.alpharooms.com oldalon.
 2 főre 9 éjre 367 euro volt, wi-fivel, ingyen parkolással és félpanziós ellátással, medencésen, közel a strandhoz-parthoz Ölüdenizben.

Ide: Majestic Hotel

2014. január 13. hétfő

Autóbérlés:
FOGALMAM SINCS HOGY HOL, MERT OLYAN árakat írnak, amit nem fogadok el....:((((
23 euro volt/ nap meghirdetve, mire ki akarod fizetni már 45 euronál járunk....

Mivel gondoltam egyet és a szállodába kértem az autót és ott is fogjuk leadni. Így sokkal kényelmesebb, nem kell figyelnünk, amúgy is elég későn érünk 20-án a szállodába, visszafelé pedig nagyon korán hajnalban kell indulni  a reptérre-sokkal kényelmesebb így. A reptér 70 km-re van a szállodától, eléggé kanyargós és számunkra ismeretlen utakon. Kalandvágyóak vagyunk, de ennyire nem:(
Innen rendelek transzfert a Dalaman reptér-Hotel Ölüdeniz-Dalaman reptér között:
 Ők visszaigazolták, mert sok helyről kértem, de nem is jeleztek vissza, hogy OK. Ez sem olcsó 190 TL/3 fő/2 útra.

2014. január 17.
Autóbérlés, végleges, a helyszínre hozzák és ott is kell fizetni, 8 napra:
Itt extra biztosítással, a szállodához hozva 185 euro lesz.

2014. március 24. hétfő

Kifizettem a maradék, fennmaradó összeget a szállásra.

U.i: nagyon nem bántam meg, hogy nem a dalamani reptérről evickéltünk el Ölüdenizbe a szállásunkra éjjel.
Szerintem még mindig ott bolyonganánk valahol :)

1. Szia!

Nagyon régóta olvasom a blogodat. Mi 2010-ben jártunk itt Ölüdenizben, a néhai Best Reisennel./Azóta csak saját szervezésben utazunk:)/ Rajtuk kívül senki nem kínált ide utakat, sőt a következő évben már ők sem. Nagyon sok az angol turista, de inkább ők mint az oroszok:).
    Mi akkor voltunk először Törökországban, lenyűgöztek a színek, az illatok, az emberek, szóval imádtuk! A szállodánk az Asena Beach **** volt, fantasztikus az egész komplexum a kajáról nem is beszélve!
    Érdemes megnézni Tlos akropoliszát, a Yaka-parkot ill. a Saklikent-szurdokot.
    Csodálatos a Lagúna, ami a fotón szerepel(külön belépődíjat kell fizetni). Amit nagyon sajnálok, hogy kimaradt, az a paragliding, annyit gondolkodtam rajta, hogy a végén nem maradt rá idő.

Nagyon vártam az Isztambuli beszámolódat, mert tavasszal a párom szülinapjára ez lesz a meglepetés ajándéka:)

Bocsánat, ha kissé hosszúra sikerült...

Üdv: Orsi

1. Köszönöm kedves szavaidat! :)
      Alig várom, hogy tudjak venni repjegyet Dalamanba:) a paragliding-ot nem fogjuk kipróbálni, bár minden nap megnézem a képeket róla:)

Isztambul nagyon jó hely, ha belekerestél láttad, hogy 2 éven belül már 3 x voltunk:) Idén már nem, de jövőre szerintem megyünk még:) Imádom:)
      Biztosan örülni fog a párod a meglepinek!
      Üdv
      Kriszti

2. Igen-igen már végig olvastam az összes bejegyzésedet, csodálatos helyeken jártatok! A mostani Isztambult a Wizzair-Ázsia-Európa verzió miatt vártam nagyon:), bár úgy tűnik, hogy sokkal egyszerűbb mint gondoltam. Most néztem a Turkish Airlines-nál márciusban 4 éj 84000 Ft/2fő retur csomagért fejenként 20 kg-ig nem kell fizetni, míg a Wizz-nél 62000Ft/2 fő retur 1 db feladott csomaggal. A számok sajna a Wizz mellett szólnak.

További szép napot!

Üdv: Orsi

2. Igen a Wizz még mindig olcsóbb, 5 napra egy bőrönd elég kettőtöknek.
    Írd majd meg, hogy tetszett Isztambul, ha hazajöttök!

3. Szia Kriszti!

Tegnap délelőtt érkeztünk meg Isztambulból. Fantasztikus volt, nagyon jól éreztük magunkat, annak ellenére, hogy az első 3 nap végig ömlött az eső, a 4-5. napon ugyan sütött a napocska, de nagyon fújt a szél és hideg is volt. Nemcsak a rossz idő miatt, de biztos, hogy nem ez volt az utolsó utunk Isztambulba! Szeretném megköszönni a sok-sok infót amit itt leírtál, nagyon sokat segített a szervezésben. Egy dolgot kellett változtatnunk (mivel nekünk 9.50-kor indult a gép vissza), az az volt, hogy az utolsó éjszakára Kadiköyben foglaltunk egy szobát és így reggel a 6.15-ös Havatas-sal tudtunk indulni a reptérre.

Üdv.: Orsi

4. Örülök, hogy segíthettem, hát még hogy tetszett is :D Akkor sikerült a meglepi :) Nagyon szélsőséges tud lenni az idő. 3 éve ilyenkor ott voltunk, itthon jó idővolt, ott esett a hó és majdnem megfagytunk a szél miatt.
    Ha megkérdezel én is egy éjt Kadiköyben foglaltam volna, a 9.50-es járathoz.