2013. június 16., vasárnap

Káptalantóti még...

A mai kirándulást Káptalantótiba már azóta terveztem, hogy utoljára voltunk. Nincs messze tőlünk km-ben, csak időben, mert a Balaton-felvidéken visz az út.
Most már készültem arra, hogy milyen finomságokkal tömöm meg a  kosaramat:)
Megint 11 óra körül értünk oda: és láss csodát ennyi embert és autót, ilyen pici helyen nem nagyon láttam. Nagyon sokan voltak, sok angol és német vásárló is volt.
Az áruválaszték is hihetetlen volt, a múltkorihoz képest meg pláne:)
Eper, málna, meggy....hm... épp ilyen sorrendben
sárgarépa, fokhagyma, és mindenféle...
A jó hangulatról gondoskodnak
Mindenféle krémsajt: nagyon szeretem: borsos, diós, zöld fűszeres, paprikás, fokhagymáse
Ezek miatt is volt a kirándulás célpontja megint a káptalantóti Liliomkert termelői és kézműves piac.
kizöldült, kinyílt
A rózsák is kinyíltak közben:))
Nagyon sokan voltak mind árusok és mind vásárlók, de nagyon meleg volt...
Káptalantóti határában
Káptalantóti előtt
megállatunk fotózni
A lényeg a lényeg: beszereztem amit szerettem volna: sajtokat, nagyon fini sárgabarack szörpöt, rózsaszirom szörpöt, kenyeret mangalica zsírral:), olívásan is.
Tökmagos sajtot és paprikás enyhén csípős sajtot:)
Epret, meggyet, málnát:)
Mangalica kolbászt: enyhén csípőset:)
Alig várom, hogy újra menjünk, a hangulat már önmagáért beszél, hát még az ott kapható finomságok!
Kóstoló mindenhol van, mindenből!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...