2012. december 27., csütörtök

Antalya-Törökország, az örök szerelem- sokadszor 2013.-1,


A mai napon végre eldőlt, és be is foglaltam:
Nyár végén Antalya-ba utazunk.
www.greentravel.hu oldalon találtam és személyesen egy helyi irodában fizettem.
Hotel Portobello, Antalya, 5*, AI
Most nem csak hogy Antalyaban száll le a gép, hanem nyaralásunk helyszínének is Antalya-t választottam.
Tudom, még nagyon messze van, de éltem az utazási iroda kínálta előfoglalási akcióval.

Nagyon bízom benn, hogy szeptember végén-október elején is még jó idő lesz arrafelé.
Szállásunk:
 Portobello Hotel & Spa, Antalya 5* AI.
http://www.portobello.com.tr/default-en.html

Költségek:
Akciósan,utazási irodával , előfoglalási 2 x 65000 Ft Green Travel-es kedvezménnyel:
318000 Ft/2 fő részére AI ellátással a fenti szállodába, repjeggyel, transzferrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...