2010. december 20., hétfő

Törökország 2009. augusztus-Kappadókia 2.rész

habcsókok: Kappadókia mesés tájain
bejárat a templomba
útközben a buszablakból
Ürgüp-Tündérkémények
Tündérkémények, Kappadókia
Szállásunk Nevsehirben:
Délután értünk egy alabástrom műhelybe; én olyan fáradt voltam, hogy nem tudtam leszállni a buszról és alig
vártam, hogy  a szállodába érjünk. Itt volt időnk estig pihenni, gyors zuhany és ruhacsere, illetve svédasztalos vacsora után török estre mentünk egy helyi faluba és ott osztrákokkal és egyéb más nációval nagyon jól éreztük magunkat.

Nagyon színvonalas műsort-benne dervistánccal- kaptunk természetesen egy kis borral, rakival fűszerezve.
Másnap reggeli után korán indultunk egy bőrtermék-készítő üzembe, majd innen valahol ebéd és nagyon sok óra utazás után kb 17 órára értünk vissza a szállodánkhoz. Rettenetesen fárasztó volt, de minden perce megérte!

dervistánc

Este nem kellett bennünket altatni:) hamar álomba szenderültünk, ahogy vízszintesbe tettük magunkat:)
Reggeli után korán indultunk vissza Alanyába. Nagyon hosszú és fárasztó volt az út. Előző nap nagyon elfáradtunk, de hatalmas és felbecsülhetetlen élményekkel lettünk gazdagabbak.
Alanyába délután 15 óra körül értünk!

Hajózni is voltunk egy "egész naposon" ami 12 euroba került ebéddel együtt, meg egy "unatkozunk menjünk be a kikötőbe" hajózáson fejenként 5 euróért-ők is körbevittek a félsziget körül, megmutogatták a barlangokat és fürödtünk a hajógyár előtt és még nagy tengeri teknőst is láttunk!


A hullámok óriásiak, aki nem bírja tényleg ne menjen, a fél hajó hányt mindenfelé!
A hullámok legalább 2-3 méterrel emelgették a hajót!!!
32 fokos volt a tenger! Isteni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...