2024. szeptember 17., kedd

Indulás Törökországba, Kayseribe. -2

Nagyon kellemes megtapasztalás, hogy
a Pegasus Airlines nál💛❤️ egy héttel előtte be lehet csekkolni anélkül hogy vettél volna ülőhelyet. A chekinig 4-5 Eurotól lehet venni ülőhelyet -ez chekinkor felmegy 9.99 Eurora -amennyiben vásárolni szeretnéd a kedvenc ülőhelyedet. Illetve nagy lábteres helyek egy picit drágábbak.
Pozitívum még hogy a feladott csomag ára is korrekt✔️
Ha nem akkor is egymás mellé oszt ülőhelyet-ingyen. Én is így tettem: és mindhárman 1 sorba kaptuk őket mindkét járatunkra.

Mobil beszállókártyákkal utaztunk, és ez mind az 5 repülésünknél jó volt, a chekin pultnál nem jártunk-feladott csomagunk sem volt...

A gépünk időben indult csápról a B9-es kaputól, csomagot nem nézték-vagy nem érzékeltük.
Isztambulban az átszállás eléggé bonyolult aki nem tudja, nem ismeri. SAW reptér a bezárt Atatürk reptér mása-de nem kicsi-jó nem akkora mint az új IST de hatalmas így is....szóval..Közel 2 órás repülés után végre leszálltunk Isztambul SAW repterén. Az átszállás elég macerás, de nekünk már ismerős volt.

1. Ha megérkezel nem mehetsz tranzitba-hanem minden esteben itt Isztambulban lépsz e az országba! És ezért az Immigration-höz kell sorban állnod, itt pecsételnek az országba, itt belépsz Törökországba.
2. Majd kimész oda ahol a transzferesek várnak táblákkal... és a folyosó végén felmész a mozgólépcsőn.
3. Ha akarsz nyomtathatsz Pegasus Ailines sárga autómatáján papír beszállókártyát
4. Bemész a Domestic Departure, és biztonsági ellenőrzés, majd bejutsz az indulásra és innen lehet jó sokat gyalogolni az indulási kapukhoz... ez nekünk 1 óra 15 perc volt...

.de szerencsére a Pegasus appja korán kiirta a kapunkat...
Most várunk, még nincs boarding sem hogy végre felszálljunk és Kayseriben landoljunk...
Vizet automatából vettünk 20 líráert.

22.40 körül érkeztünk meg Kayseribe, nagyon fáradtak voltunk, alig vártuk, hogy a kocsit átvegyük. Whatsappon tartottuk a kapcsolatot és hamar a városi irodába értünk...
itt vettem biztosítást az autóra 80 Euroba került 17-21-e közötti napokra, az autó ára 95 Euroba került. Kp-ban tudtuk fizetni mindet, zárolva a hitelkártyámon nem lett összeg.

Innen a My Hotel Liva Hotelünkhöz autóztunk, ami a 8 sávos út mellett fekszik. A szállásunk nagyon szuper volt, a 7.emeleten kaptunk szobát, alig vártuk hogy forró fürdő után ágyba essünk.  Meleg volt, nyitott ablaknál aludtunk.(igy kicsit hangos volt).
A hotel melletti kisboltban pedig üditőket vásároltunk be a holnapi útra és most estére is.

A reggelink nagyon szuper volt a 9. emeleten... rengeteg választék, svédasztalos. Imádtuk. Jó választás volt a szálloda.
Innen 10 óra után indultunk Kappadókiába...