2024. augusztus 23., péntek

Törökország: Kappadókia és Antalya-tervezés 1.

Update: Kellemes megtapasztalás: indulás előtt 1 héttel be lehet csekkolni a Pegasus Airlines jártaira-ha nem vettél ülőhelyet akkor is és chekinkor ingyenesen ad helyet egymás mellé. Én is így tettem és mindhármunkat egymás mellé adott ülőhelyet. Mindkét járatunkra!

Mi már nagyon régen, 2010ben jártunk Kappadókiában egy alanyai nyaralás alkalmával befizettünk egy 2 napos útra és akkor volt szerencsénk látni a vidékből egy keveset. Csak átrohantunk rajta, ott aludtunk egy dervistáncos török est után és visszabuszoztunk Alanyába. Akkor megfogadtam, hogy visszatérünk még 1 x.. hát ez most jött el...

Most is 3-an utazunk majd... a jegyeket a Pegasus légitársaságtól vettem még tavaly ősszel Tashkentben a szállodai szobánkban ülve-akkor nyitották meg a foglalási rendszert a következő évre -és akkor lehetett jóáron jegyeket venni-ami már akkor sem volt olcsó, de  a mostaniakhoz képest igen...(idén is így fogok tenni, csak lehet épp Ománból kell vennem mert ott leszünk akkor :D)

Azt jó tudni, hogy a WizzAir törölte a megvásárolt antalyai jegyeinket és akkor vettem meg oda is a Pegasusra a jegyeket.  11 hónapje megvett jegyeket a Pegasus nem módosította-talán egy egyiket 5 perccel, de erre lehetett tervezni, szállásokat foglalni olcsón nagyon korán!

Budapestről repülünk Kayseribe isztambuli átszállással-estére érünk oda. Ott felvesszük a reptéren az autót és ott is alszunk egyet mielőtt elindulnánk Göreme felé.

Szállásunk Kayseribe : LIVA Hotel, reggelivel 3 főre 1 éjre, parkolóval 77 Euro

Autóbérlés az Economybookingson keresztül a NISSA Car rental, Szeptember 18-21 estig az autó ára 95,4 Euroba került és 200 Euro lesza  depozit amit a hitelkártyáról fognak zárolni.

Szállásunk Göremében: Göreme Cave Rooms & Spa reggelivel, medencével, tetőterasszal, parkolással

3 főre/ 3 éjre 265 Euro lesz reggelivel 3 főre

Majd visszajövünk Kayseriből Antalyaba-közvetlen járat- szeptember 21-én  este repülünk és ott is felvesszük az autót a First Rent a Cartól

Szállásunk Antalyaban 3 főre reggelivel, 5 éjre, medencével, parkolóval: Elanis Suite.