2024. augusztus 21., szerda

Omán-tervezés -1.

Ha van jóáras jegyed Bécsből vagy Pestről Abu Dhabiba akkor nagyok sok helyre eljuthasz kedvező áron... Igaz kell 1 éjszaka szállás Abu Dhabiban, de még akkor is belevágunk... Tavaly így voltunk Üzbegisztánban és most pedig így megyünk Ománba...

Én Bécsből vettem jegyet, mert úgy gondoltam, hogy módosítani fogják és majd átteszem pesti indulásra... -előző év novemberében vettem meg a jegyeket, de elsőre csak augusztus elején módosították ezt a járatot-azt is csak azért, mert a háború miatt Irak légterét kerülik és visszafelé leszállnak tankolni és személyzetet cserélni-így az út kb 2 órával lesz hosszabb :( de ez van első  biztonság és nem tettem át a foglalást Pestre, mert így 8 napból megjárjuk Ománt és Pestről indulva 10 napra lenne legalább szükség, mert Pestről nincs minden nap járat Abu Dhabiba...

Szóval irány Omán, családilag október közepén, Abu Dhabin keresztül....

1. Maszkatba érkezünk nagyon kora reggel, ott felvesszük a bérautót és elindulunk Szúr irányába, de előtte sok megállónk lesz:

-Mutrah

-Bimmah Sinkhole

-Tiwi beach

-Wadi Shab

-Szúr

2. napon Szúr és környéke

3. napon elindulunka  Bidiyah homokdnék és Wadi Bani Khalid felé

4. Napon pedig Nizwaba autózunk majd. Itt is 2 éjt töltünk majd el és a környéket akarjuk megnézni.

-Al Ayn

-Bahla Fort

-Jabreen Castle

-Misfat al Abriyyin

-Falaj Daris Park

-Balid Sayt

-Tanuf Castle Ruins

-Nizwa

6.napon korán visszaindulunk Maszkatba, mert délutánra van foglalásunk a Dimaniyat szigetre, hajózni, fürdeni, sznorizni. Ezen időszakban nem lehet a szárazföldre lépni, de a hajóról lehet úszni, fürdeni a tengeren.

7. napon Seeb-ben (Szíb) van foglalásunk, itt van a reptér is és innen indulunk vissza Abu Dhabiba, onnan pedig délután Bécsbe.

Tömör és srű program lesz, de biztos vagyk benne, hogy élvezni fogjuk.