2024. május 23., csütörtök

Újra Maldív-szigetek -1.

Mielőtt májusban elutaztunk volna  életünkben először a Maldív- szigetekre-már úgy mentünk, hogy megvettük a jegyeinket a jövő évi újabb maldív-szigeteki kalandunkra a barátainkkal.

Most kipróbáljuk a WizzAirt ezirányba is: Abu Dhabiba megyünk és onnan a WizzAir

Abu Dhaival (5W) Maléba. 126000 Ft/ fő áron vettük a jegyeinket-erre még kell egy csomagárnak jönnie-még nem döntöttük el melyik lesz-mert a  csomag ára elég sokba kerül-de valszeg 2 illetve 3 főre .

Ha 1 db 20 kg-os feladott lesz még+ mindenkinek lesz 1 db hátizsákja.

A Cabin Zeronk erre tökéletes.

Ami tervben van és le is foglalva:

Február 25-én indulunk BUD-ról, este érkezünk Abu Dhabiba és éjjel 3.45-kor indulunk tovább Maléba. A csomagokat felvesszük és várunk pár órát a reptéren.

1.Ha minden rendben megy akkor délelőtt 10 óra körül érkezünk és a 12 órai speedboattal el tudunk menni Maafushira-ez 35 perc és 25 USd/ irány a speedboat ára és a C13 counter a Maafushira menő speedboaté.

2. Szállásunk a Rehendi Villa Maafushi lesz, 2 deluxe tengerre néző szoba 2 éjre/ 5 főre: 314 USD, fizetni február 25-én kell-előre semmit. Ez Agodan foglalva, Gold memberként.Itt 2 napot töltünk.

3.A 3.napon jövünk vissza Maafushiról a 7.30-as speedboattal kell jönnünk  a reptérhez- mert később van csak speedboat- és Malé/Airport-Thoddora mivel újra pénteken érkezünk,

így 10.30-as speedboattal tudunk menni. Itt a szállásunk az Amazing View Guesthouse lesz, félpanzióval. Ezt itt a szigeten néztük ki most májusban, és írtam nekik, megnéztük és olcsóbb lett mint az Ahola Thoddo. Ők voltak a 3. szálláshely a szigeten mikor lakott szigetre is jöhettek a turisták-de idén felújították az egész házat :)

Ez a hotel is a sziget  azon részen van ahol mi laktunk és közel a strandokhoz.

Majd hazaindulásunk előtti napon visszajövünk Abu Dhabiba -és itt autót bérelve megnézzük Abu Dhabit, bevásárolunk a Day to Day-ben. Szállásunk a tavaly általunk megkedvelt hotelben a Millenium Downtown-ban lesz félpanzióval. Mivel Ramadán lesz itt tartózkodásunk alatt, így ezt tartottam jónak.

Abu Dhabiban:

Qasr Al Watan, Elnöki Palota, este fényjáték

Emirates Palace és inni aranyporos kávét

10, 5 napból megpróbálom kihozni a legtöbbet és barátainkat sok élménnyel gazdagítani :)

Thoddo szigete a levegőből (google.com)