2024. március 31., vasárnap

Kárpátoszra is megyünk idén...-1.

 Régóta szemezgetek Kárpátosz szigetével-a görög szigetek egyik gyöngyszemével-ahová eljutni sem olyan egyszerű....A sziget valahol Rodosz és Kréta között található.

Későn gondolkodtam és így nem olcsó jegyet sikerült vennem Athénba :( és ráadásul át kellett tennem bécsi indulásra-mert a pesti sehogy nem akart 100ezer Ft alatt lenni csomag nélkül :( na ennyiért nem...

Aegean Airlines járatára vettem jegyeket Athén-Kárpátosz-Athén útvonalon és a 

Ryanairre pedig Bécs-Athén-Bécs útvonalra.

Szállást Kárpáthoszon egy házikót Pigadiaban a sziget fővárásában találtam, szuper áron.

Visszafelé maradunk 1 napot Athénban, hogy biztonságosabb legyen a hazautunk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...