2024. április 7., vasárnap

Kappadókia és Antalya szeptember végén -1.Tervezés

Szeptember végén újra Kappadókiába utazunk-sok év után 2010-ben jártunk itt-most saját szervezésben térünk vissza ahogy legjobban szeretünk utazni: autót bérelve járjuk be a meglátogatni szánt környéket. Budapestről a WizzAir folyamatos járattörlése után inkább Pegasus Airlines-szal vettem meg a jegyeinket-van amit még Tashkentben a szállodai szobában :) ami a következő:

1.BUD-SAW-KAYSERI itt felvesszük a bérautónkat: NISSA Car Rental-tól és itt alszunk egyet, mert későn 22.30-kor érkezünk Kayseri repterére. Szállás Kayseriben:

2.Kayseriből másnap autóval Kappadókia (Göreme felé indulunk)-itt fogunk eltölteni 3 napot. Szállásunk a Göreme Cave Rooms lesz.

3. Göremében 3 éjszakát fogunk eltölteni és megpróbáljuk az időnket kimaxolni és jól érezni magunkat.

4. Majd Kayseribe autózunk vissza és letesszük a bérautót és elrepülünk Antalyaba-ahol újra felvesszük a bérautót és itt 6 éjszakát leszünk a tengerparton, Antalya óvárosában egy igazi török szálláson. Antalyaban az autót a FIRST RENT A Car-tól béreltem.

5. Antalyaból talán 2 v 3 helyre szeretnék kirándulni, de strandolni is akarunk -így majd ott dől el merre indulunk el.

6. Antalyaból a Sabiha Gökcen reptéren keresztül repülünk Budapestre.