2024. február 27., kedd

Farsha Café -Sharm el Sheikh -4.

 Taxival jöttünk ide az Amphoras Aquaból-gyalog sem volt messze kb 1 óra intenzív gyaloglással oda is értünk vissza majd még ennyi hazafelé...A taxis a szállodánk taxi felelőse hívta és 7-en + a sofőr elfértünk-ez került 10 USD-ba retúr. Előző nap én beszéltem a sofőrrel-hiába nem akartam velem volt hajlandó csak szóba állni ma is.. pedig már nem én ültem előre-hanem a Gábort aki a legmagasabb volt közülünk-de csak én maradtam a főnök... megadta a számát-ha végzünk hívjam Whatsapp-on és már jön is. Így volt, működött most is.



























Ezt a kávézót Mountain kávézónak is hívják... fent kezdődik és rengeteg lépcsőn és kacaton kell lemászni a partra-a  kávézóba :) van egy feljebb lévő hely is és a tetején van étterem is... nagyon de nagyon hangulatos és jó a zene is :) rengeteg ember jön ide bulizni.

Mi lementünk alulra és végignéztünk mindent.

Érdemes még világosban érkezni és mikor gyertyázunk is hangulatos és egyszercsak- nekünk fél 7 után felgyulladtak a fények :)

Nappal is nyitva-itt van egy tengerpert ami a legjobb sznori hely egész Sharmon.






































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...