2024. február 28., szerda

Dahab és a Red Canyon-kirándulunk -5.

A mai kirándulásunkat kb indulás előtt 3 héttel foglaltam a  getyourguide-on. Akciós volt, 28 Euroba erült az egész napos program: ebéddel, belépőkkel és tevegeléssel a tengerparton, a dahabi Ble Holnál sznorkelezéssel és utána egy séta  Red Canyonban-amit kiemelnék az összes közül a legjobb élményünk volt.

A túra bőven megérte az árát-11-en voltunk összesen+ a sofőr+a  fotós + a guide. J fej volt mindenki, pláne  a fotós aki azóta is szerelmes üzenetetekkel bombázza Katát .... :D .

Sharm El Sheikről az ellenörzőponttól csak konvolyban és rendőrautó felvezetéssel indulhattunk el-erre kellett egy kicsit várni, míg az összes kisbusz megérkezik... Rendőrautó ment elől középen és mögötte  a kb 10 kisbusz 1-1 sávban egymás mögött-majd 1x csak elmaradt a rendőrautó és mehettünk amerre akartunk... Tavaly ugyan erre autót béreltünk és akkor nem volt ez a fakszni-nem tudom ezt ilyenkor minek is..

Egy pihenőhelyen álltunk meg ahol lehetett enni vagy inni és volt meglepően tiszta wc is... majd indultunk Dahabba-ez előtt van egy újabb ellenörzőpont -és most nagyon jó volt, hogy volt sofőrünk... mondjuk tavaly nekünk nem kellett kiszállni stb-intettek és mehettünk is...

Dahabba bezötykölődtünk a nemzeti park területére-ahol bemutatták a Blue Hole-t-de olyan szeles volt az idő, hogy úgy döntöttünk nem fürdünk...

Majd utána lehetőség volt tevegelni... Kata tevegelt mi nem :)

Majd besétáltunk ahonnan a korallzátonyt meg lehetett közelíteni... aki elment sznorizni vezetőkkel azok majd 2 óra múlva jönnek, mi pedig körbesétáltunk a  környéken... Egy étterembe pakoltunk le... hát mit ne mondjak... retkes macskák közé, macskahúgy szagú párnákon ültünk-egy borzalom volt az egész... ez volt El Fanar étterem :((