2024. február 6., kedd

Balin, Sanurban 36.

Ma reggeli után Seminyak, Legian és Kuta beachig jöttünk. Itt még szélesebb homokos tengerpert várt minket-mint tegnap Jimbaramnál. Nekem az kicsit szimpatikusabb volt a zöld vizzel és keskenyebb parttal- itt az élet nagyobb kint👌
Eszméletlen meleg van-ez a 2.nap, hogy nem esett eső👌 a szél fúj, de ez a szörfösök és nem a strandolok paradicsoma 😉 a hullámok nagyok 🙂 a kosz, szemét a megszokott mennyiségű 🙃🤔😪
Egy napágy szetten töltjük a délutánt itt, csak így lehet kibírni árnyékban és jól esik a viharos szellő is 🙂 élvezzük a napocskát, a vizet és a meleget-az utolsó napokat.
Kuta: nagy, híres és menő strand több km hosszan.. nincs 1 wc ami normális és van víz. Pontosabban wc van, de olyan mocskos hogy rettenet! Nincs egy zuhany ahol lehetne zuhanyozni-illrtve van, de nem folyik egyik csapból sem víz🤬
Nincs normális warung! Van drága étterem ahol 170k-tól felfelé vannak az ételek és nem akartunk mirelit pizzát enni ..
Van a másik ahol dobozoslevest adnak annyiért amennyiért naponta eszünk Sanurban vagy ettünk akár Ubudban👌
Van a túlhype-olt koszos part....
Azóta is azon gondolkodunk ide miért érdemes jönni🤔 mert a tengerpartért sem....
🤩Vagy túl sok gyönyörű tengerpartot-strandot-óceánpartot láttunk az elmúlt èvekben.