2024. február 5., hétfő

Bali, Sanurban -35. Jimbaran

Tesómék hétfő reggel elindultak hazafelé, ők eddig maradtak. Mi még aludtunk, majd reggeliztünk mikor üzentek, hogy már a gépen vannak...

Reggeli után motorra pattantunk és elkezdtünk fürödhető strandot keresni... na erre sem megfelelő Bali... 🙁 Balangan Beachig jutottunk-ez eléggé délre esik tőlünk és 1.5 óra volt az út hazalmas forgalomban... ez jóval a reptér alatt található még Jimbaran alatt jóval.
Sajnos itt sem fürödtünk a kiépítetlenség, kosz és a nagy hullámok miatt. parkolás 5k.
Ja és ma nem esett..

Pantai Jimbaran: ma messzebb is el mertünk motorral indulni, mert látszott már reggel a kék ég és tegnap délután óta esőt sem láttunk.. viszont irtózatosan meleg lett..
Jimbaran beachre jöttünk-igazából fürödhető helyet kerestünk...
Egész délelőtt sehol senki-,szinte csak mi meg néhány ausztrál a helyi csehóban...a homokot viszi a szél: szemünk szánk tele vele 🙂
Széles, homokos, lassan mélyülő..apálykor szemetes🤢.. de nagyon hullámzik..mondjuk a víz legalább van 30-32 fokos😅👌