2024. január 22., hétfő

Szállásunk A Bromonál -18.

 A szállásválasztás már az elején problémákba ütközött: nem találtunk legalább 7-es értékelésű szállást Cemero Lawangban.... és ismerősök szerint is csak ilyenek vannak a valóságban és mivel mindenki csak 1 éjszakára-vagy csak éjszakára jön ide, hogy éjjel megmásszáka  romot így ez nagyon nem probléma..persze már akinek...

Na nem volt mit tenni, lefoglaltunk egyet közvetlen a kilátópont mellett. És még jó, hogy ezt mert megérkezéskor nézelődtünk, fényképeztünk és milyen jól tetteük, mert kb 2,5 óra múlva teljesen elromlott az idő és semmit nem lehetett innen látni-mint amikor megérkeztünk és a csoda kilátást innen élveztük!

Bromo Permai 1 volt a szállásunk-ami egy retek szállás volt, a lefoglalt szobánkat ahogy megnéztük-már kértem is hogy upgradeltem egy jobbra-ami nem volt jobb, de közelebb volt a bejárathoz és nagyobb is lett...

Kosz és retek, ruhában aludtunk termo felsőben, sálban, mert úgy süvitett a szél a szobában...de a fejemre tettem a nagyobbik párnát és 2 takaróval ezek mellett aludtam :) az éjjeli csatazajra ébredtem, ami a hajnali Bromo látogatók indulása okozott :) az ágynemű azt hiszem tiszta volt..

A Flóraszept amit vittem itt életet mentett.

életet mentett, viszünk mindig :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Törökország: Kappadókia és Antalya-tervezés 1.

 Update: Kellemes megtapasztalás: indulás előtt 1 héttel be lehet csekkolni a Pegasus Airlines jártaira-ha nem vettél ülőhelyet akkor is és ...