2023. október 22., vasárnap

Xívában -Üzbegisztán 11.

 Ebéd után visszasétáltunk a szállásunkra-már nagyon álmosak voltunk és lepihenni szerettünk volna.

A szobánk állítólag készen volt és én is az állapotától, de nem volt mivel kitakarítanunk-így ez maradt... alig vártam, hogy aludjunk egyet és közben a torkom is elkezdett fájni... lázam nem volt, gyógyszer is volt nálam, de olyan borzalmas torokfájásra ébredtem, hogy azt hittem belehalok :) Az orrom is úgy eldugult, hogy alig kaptam levegőt. Volt nálam Coldrex, orrspray, mentás kence, és antibiotikum is-így reggelre egész jól lettem...

Na ledőltünk aludni, a fűtést bekapcsolták és azt hallom, hogy szakad az eső... na mi pedig pihenünk egyet... az előrejelzés 17 óráig mutatta az esőt és így is lett-elállt.

És megenyhűlt a hőmérséklet és felkapcsolódtak a fények itt Itchan Qalaban...

Összeszedtük magunkat és újra besétáltunk.... sötét volt már, sok minden bezárt, de az óváros fényárban tündökölt: igazi Ezeregyéjszaka látványa tárult elénk...

A turistacsoportok elmentek, csak páran lézengtünk.. na ezért már megérte ilyen közelben lakni...









































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Törökország: Kappadókia és Antalya-tervezés 1.

 Update: Kellemes megtapasztalás: indulás előtt 1 héttel be lehet csekkolni a Pegasus Airlines jártaira-ha nem vettél ülőhelyet akkor is és ...