2023. október 19., csütörtök

Üzbegisztán, de először transzfer Abu Dhabiban -2.

Pestről indultunk, pontosan. Nem volt késés, sőt inkább előbb tolatták ki a  gépet. Unalmasnak ígérkezett az út, nem is tudom, hogy írtam ki-aludtam.

A magyar kapitány végig kommunikált az 5 óra alatt.. elmondta, hogy nagyon hosszú időt töltünk el a török légtérben, onnan a bagdadi fogja átvenni az irányítás- Irak légterében leszünk 1.5 órát..majd jön Kuwait és Damman... majd megérkezünk az Emírségek légterébe....
Abu Dhabi Airport
Jó hosszú sorbanállás után végre a reptéri szállodában..így is 1.5 óra volt.
A gép csápra állt és csak elől volt kiszállás, és hogy egyensúlyban tartsák azt mindig megállították az elejébe terelt népet
Nagyon sok idő ment el így a kiszállással....
Abu Dhabiban 32 fok van, fülledt, brutál meleg...
Hajnalban megyünk tovább...
több, mint fél óra volt, mire kijutottunk a  gépből és a belépés az országba megint elvett 1 órát...A reptérről ki sem tettük a lábunkat, de már eltelt 1,5 óra az érkezés óta.
A Skypark Plaza felé megyünk, itt van a szállásunk a reptéren: Premier Inn Abu Dhabu Airport.
Gyors chekin, kártyával fizetés és becsekkolás. Majd lejöttünk a földszinti étterembe vacsorázni.

Elaludni nehezen ment pláne hogy hajnali 2.30-kor kelünk...
Gyors kicsekkolás az éjjel nappali recepciónál és irány a Terminál 1. Csak sokat kell gyalogolni, de most csak annyira mész ki, hogy átmész az  úton... és újra be  a terminálba.
A Skypark Plazanál már ki volt írva, hogy a tashkenti gép honnan csekkol.. persze mire odaértünk ez nem volt igaz...  ömlesztve csekkoltak be, és emberek százai álltak sorba vagy nem...

Abu Dhabiban a Terminal 1-hez sajnos épp hogy elég a 3 órával kijönni a gép indulásához képest 🤢 Mivel nincs online beszállókártya sőt semmilyent nem ad a rendszer így sorban kell állni a chekin pultoknál shol millió utas és még több értetlen és szabályt be nem tartó utas... de hát ez a kelet....és ömlesztett chekin pultok vannak, kivétel volt Amman és Kutaisi.... több mint 1.5 órát álltunk sorba itt és kb 10x letettem a hajamat, mert azt hittem nem érjük el a gépünket pedig 2 óra 50 perccel  indulás előtt itt voltunk és csak kézipoggyászunk van....szóval aki erre jár így készüljön.      (Nov 1-től Terminal A van és ott nem tudom mi van)

A kilépés az országból autómatával pikk pakk ment és a secunál semmit sem kellett kipakolni még a folyadékokat sem és korlátozás sincs azokra. Legalábbis nálunk van 4 fél literes víz is...
Majd innen hazafelé is ilyenre számíthatunk.
Mire a kapuhoz értünk, már kezdték is a boardingot... semmiféle csomagellenőrzés nincs (de jó!)