2021. január 14., csütörtök

Ujarrás, Paraiso -5.

A vulkánról lefelé jövet láttuk, hogy nagyon ellopták a felhők a kilátást. 
Azok elkezdtek a vulkánra feljönni.
Megálltunk, kiszálltunk, közben kolibrik repkedtek mindenfelé.
Fura keveredése volt a hideg-melegnek. A levegő meleg, a felhő pedig, nyirkos és hideg ahogy jött felém.
Ilyen gyorsan tud itt változni az időjárás..
Aztán ahogy haladtunk lejjebb a táj az alpesi legelőkhöz is hasonlítható a legelésző tehenekkel.
Ezután Ujarrás (ejtsd: Uhárász) felé indultunk.
Sajnos a park ahová menni szerettünk volna be van zárva.. ez az egy ilyen dologba ütköztünk az út során. Egy kis körbekerített park, nem is értették miért akartuk megnézni. Tetszett a fotón :)

Így korábban indultunk a közeli szállásunkra. 

Itt előtte vásároltunk egy boltban, innivalót és bagettet is. Meg valami édességet. 🙃. 

A szállásról egy másik bejegyzésben írok.


Itt ettünk egy helyi pizzériában finom pizzát és megkerestük a helyi mobilszolgáltatót, hogy segítsen beállítani a vásárolt kártyát. Elcsesztünk 2 órát és kiderült itt a tabletem nem fog működni, csak telefonálásra, netre nem. Mindegy is. Én voltam béna mert nem mifit hoztam és most nem lenne gondom ezzel sem. De eddig ez így működött. 
Még éppen sötétedés előtt értünk vissza és nagyon korán elaludtunk...de  akilátás az ágyból mindent visz :) Costa Rica egy csodahely.
Gondolom éjjel meg kelünk majd 🤣...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...