2020. március 13., péntek

Nem utazunk Bakuba :(-2.

A COVID-19 közbeszólt, így az utazás lefújva.

Tegnap  kikértem mindkét konzul vélemyényét, a budapesti Azerbajdzsáni Nagykövettől és a bakui Magyar Nagykövettől is a konzulok válaszoltak:

2020.Március 12-én még mindegyik azt mondta, hogy ok menjünk
Március 13-án atzaz ma a bakui konzul azt javasolta, hogy ne menjünk, halasszuk el: Bakuba érkezést követően egy esetleges karatén elkeülése végett ami 14-29 nap :(. Semmi kedven kipróbálni egy posztszovjet dikatúrába a karantént.. hm..
De ugye ez nem hivatalos és lehet csak március 15-től lesz vagy ki tudja..

A WizzAirt is megkerestem, de az sok idő ez  és igazából 0 reményem van a jegyeink átfoglalására, mivel nem flex-szel vettem őket. Tavaly március 8-án még egyáltalán nem tűnt az utazás rizikósnak..
a Wizz Airnek írtam egy kérelmet. hogy nem a pénzt kérném, legalább az ingyenes árfoglalás lehetőségét adják meg és térítsék vissza  Wizz számlára pontokban az összeget-ami nem kevés :( Nekik gondolom egy konzuli ajánlás semmi :(( de kérdem én ki az aki így elutazna bárhová?
Mert a mai napra úgy néz ki, hoyg szinte mindenhol karanén és határzás vár mindenkire- :((

és most gyászolok :((( nem csak magamat, hanem a világot.


Mivel be sem engedtek volna, csak az ASAN visa értesített, így hívtam a WizzAirt, hogy adjam be  panaszba. Indulás előtt 20 órával amúgy sem  nem tudnék egy negatív COVID-19 tesztet prezentálni + orvosi igazolást is és ha belépünk akkor 14-29 nap karantén várna. Ki az aki ezt vállalja??

Update1: 
Indulás előtt 3,5 órával törölték a járatot, így a pénz is visszajár.
A hazautat pedig ma törölték, így az is visszajár.
Sajnos a napokban az összes repcsit földre kényszeríti a vírus :(

Update2: Másnap a hazaút járatát is törölték.

Azóta az 1. járat árát kreditekben jóvá írták a Wizz-számlámon, de nem 120 %-ot csak 100-at! És tudom, hogy a jegyekre van csak 120%,  a csomagra, ülésre priórityre csak 100-at, de ez így akkor is 100 % csak.

A Hazaút árát pedig pénzben fizettem, így azt jóváírták a Wizz-számlára, majd 2 nap múlva küldtek mélt-ahonnan lehetőségem volt kikérni egy megadott számlára, ezt is megtettem és várom a pénzt. Gondolom ez eltart egy darabig.

A kinti iroda pedig minden kirándulás árát visszautalta, igaz előtte 24 órával kérni -ehhez jogom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...