2019. szeptember 26., csütörtök

Szardínia: Capo Testa - 10.

Sajnos már megint  viharos szélre ébredtünk. Hideg nincsen 23 fok volt reggel de na.. nyaralni jöttünk...
Én itt fekszem bénán :(- a tegnapi napot alig éltem túl- a többiek elmentek a boltba bevásárolni reggelire és kitalálni a vacsorára valót: grillezni fogunk. 

Voltam tegnap patikában mivel semmilyen gyógyszer nem használt a rettenetes fájdalmamra-igy vettem mindent...este mindent magamra szedtem/vettem/kentem...
A földön aludtam... de lábra állni most sem tudok..
A derekam még az életben nem fájt ennyire,valószínű begyulladt az ideg...nem tudom mi lesz a vége, hogy javul-e...
Teljesen el vagyok keseredve, erre nem számítottam  :(

Na megjöttek a többiek, segítettek felkelni és lezuhanyozni, majd feltapaszoztak :) Minden reeményem ebben van, mert ma valahová már menni kellene-legfeljebb én maradok a szobában. Ez van :(

Kései reggelihez készültünk és szinte éreztem, hogy enyhül a gyógyszerek hatására  a fájdalom, felcsillant a remény...

Capo Testa felé indultunk.. a szélfútta  gránitsziklákat akartuk megnézni így elsőre...

Capo Testa Szardínia legészakibb pontja és innen már Korzika partjait is megcsodálhattuk.
Capo Testa  egy félsziget bizzar formájú gránitsziklákkal, ezekből a gránitsziklákból szállították a rómaiak a gránitot a Pantheon építéséhez is.
 A felsziget szárán pedig 2 oldalt remek strandok is találhatóak. Az út mellett lehet parkolni.






































és meglepő módon a kocsiból már egyedül ki tudtam szállni és én is fel tudtam mászni ahová kellett-volt remény :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kappadókia - a szállásunk tetejéről csodáljuk kora reggel a ballonokat- 12.

  Mivel nyitott ablaknál alszunk arra ébredtem, hogy hallom ahogy húzzák a gázt a ballonnak  ruha gyorsan magamra és futottam fel a hotel te...