2018. február 3., szombat

23. Phuket, Patong

A reptérről a taxis 2 óra alatt vitt Patongra... én azt hittem soha nem érünk oda, szerencsére nem én vezettem :D
Ekkora forgalomra nem emlékszem, igaz 5 éve jártunk utoljára Thaiföldön, Phuketen pedig még több...
taxis megállt, 700 bathot mutatott az óra, de 100 bath a szervízdíj a reptérről indulva, így 800-at fizettünk..
Ahogy megálltunk a  kocsival-leszakadt az ég... dörgött villámlott-azt hittem soha nem fog elállni..
Aztán mire becsekkoltunk és lepakoltunk és levetkőztünk-addigra elállt.
A szálloda nagyon tetszik!
nyitott lobbi, benne a recepcióval. Jobbra előtte  a parkoló....még tovább az étterem reggelizni.
A medence és az udvar megvilágítva, a pálmáfák az égig érnek :D
A szobánk az első emeleten van, szerencsére nem a földszinten-az nagyon alacsony.
Egy hátránya volt, hogy hangos-itt egész éjjel nagy a forgalom.
A szoba hatalmas, tiszta minden, a terasz nagy:) Már most imádom.
Fürdő is jó, ablakát ki lehet nyitni a szobára :) bár nem tudom minek :D
Itt használtuk az egész út alatt a klímát-itt nem split klima volt, hanem beépített, de szabályozható.
A medence nappal is szuper, napágyak és napernyő van a medencénél.






Gyalogtávolságra van minden, semmilyen cipő nem szükséges-csak az újjközé menő papucs... csak itt víz van, és csatornaszag... hm..

A sétatávra lévő Malin Plazaba jártunk enni: reggel, délben, délután és este.
Itt minden van: ez egy éjszakai kajáspiac lehetne, de nyitva van délelőtt is-nem mindenki, de éhen halni nem lehet :D
Ilyet mi még sehol nem láttunk, tetszik nagyon.

Iszonyatos embertömeg mindenhol-ez nem tetszik,de ez van.




mi ezzel kezdtünk megérkezés után: Tom Kha Kai leves a kedvenc :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...