2018. február 2., péntek

22.Thaiföldön

Reggel indultunk yangonból és már itt vagyunk a DMK reptéren. A 2 járat között 5 órát hagytam, ami annyira nem is bizonyult olyan nagyon soknak.
Mire a leszálló gépből kijutottunk és átjutottunk az Immigrationön, és azt hittem a bőröndjeink már ki tudja hol járnak... eltelt 1 óra  a leszállás óta...

Aztán a csomagokkal megkerestük a belföldi terminált és próbáltuk leadni a bőröndöket, de előtte be kellett csekkolni automatából-persze  anet nekem nem működött, de szerencsére foglalási számmal ment az Air Asia automtáinál és persze hogy voltak ott segítők is..
És csomagcímkéket is nekünk kellett nyomtatni a feladandó bőröndökre...
aztán beálltunk a  sorba és megpróbáltuk leadni... de persze még kora volt ehhez-pedig az Air Asia pultoknál célállomástól függetlenül ömlesztve veszik fel a csomagokat. Már el is telt 2 óra... na akkor együnk valamit... hopp, de nincsen bathunk...visszasétáltunk oda, ahonnan elindultunk-ott voltak pénzváltók :D
És váltottunk pénzt, közben lett netem és írtam a szállásnak, hogy későn érkezünk, miben fizethetünk... írták, hogy csak THB-ban... Hurrá. Még egyszer lement a Barna pénzt váltani :D de még mindig nem ettünk :) mert ugye hiába ment le  a mozgólépcsővel a váltók onnan még messze voltak... pedig az árfolyamuk nem is igazán jó, de mindegy is...

Aztán ettünk a McDonaldsban, ami a halálom, de ez van. de legalább volt ananászos pite :) és sült rizs :) meg chili a krumplihoz. Ott annyira nem is szörnyű, itthon bojkottálom őket, külföldön pedig költséghatékony megoldásként lehet...

Aztán újabb 1 óra ment el ezzel... és visszasétáltunka  csomagfeladáshoz.. nagyon hosszú sorok...
és végre leadtuk a csomagokat, persze felragasztottuk a csomagcímkéket, ellenörző vonalkóddal együtt...
Itt az a poén, hogy miután feladtad a csomagodat, egy monitoron kell nézni, hogy hová megy, és nem dobja-e ki a gép, mert valami olyan van benne ami nem lehet.... és ha nem látod 5 percen belül a nevedet a monitoron akkor ok... mi néztük, az én csomagom ment is, a másikat kidobta a szlag :(
Átmentünk a  túloldalra, de mondták semmi baj, csak szekuriti chek.. és vissza is rakták-ezt is láttuk. Ok. A frászt hozták ránk...Gondolom ilyenkor itt oda kell menni és velünk együtt nyitják ki ha gond lenne..

Aztán beálltunk a biztonsági ellenőrzéshez, ahol megtörve, de kb 2 km-es sor állt...
gyorsan végeztünk a  tömeg ellenére, épp a cipőmet készültem levetni, mikor szóltak, hogy nem kell és viszont a kapu maga egy scanner is.. így persze könnyebb dolguk van, meg mindent látnak.

A gép eléggé az alsó szintről indult, és kb még 1 óra 20 percünk maradt...
Pontosan indultunk Phuketen, a tájkép leszállás előtt mindig lenyűgőz, főleg még világosban...

A gépből kilépve megcsapott a hőség-ilyet még ezen az úton nem éreztünk...

A csomagokra kb 20 percet vártunk, és volt előre fizetett transzferünk is SRC Travel személyében..

Természetesen nem várt senki bennünket, 50 percig kerestema  transzferesünket, nem találtam. Eléggé melegem és elegm lett. Itt kértem egy taxit patongra, mondták  órával kb 800 THB, mondtam ok, csak menjünk.
Na még meg sem érkeztünk Thaiföldre, de az az első hogy átvernek??? Igen :( na ez Thaiföld. Itt légy résen mindig, állj készen. itt nem pihenhetsz, mert átvernek :(

Rohadt nagy dugóba kerültünk, a phuketi reptérről Patongra 2 óra volt az út! Már besötétedett!
Arra jó volt, hogy útközben emlékezzek  a helyekre ahol korábban jártunk.
Azért jó újra itt lenni :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...