2018. január 15., hétfő

2. Budapestről Dohába, majd megérkezés Bangkokba

Csont nélküli megérkezés a Qatar Airways A380-as gépével Dohán keresztül Bangkokba.



Már a beszállás Dohában érdekes volt: a 2 emeletes óriásgépbe egy emeleti és egy szokásos utashídon keresztül szálltunk be.
természetesen az emeletre vezető lépcső le volt zárva :((

Az út zökkenőmentes volt Bangkokig, aludtunk amennyit hagytak :(

A bangkoki Suvarnabhumi reptérre érkezve hamar beléptünk, igaz siettünk a gépből kifelé és 5 percen belül az országba léphettünk. Persze ehhez előre kitöltött rrival6Departure cardunk volt.
Aztán majdnem 1 órát várhattunk a csomagokra :( és elindultunk megkeresni a reptéri S1 buszt, ami a Rambuttrihoz visz pár bathért..

Nehezen, de megtaláltuk...
60 bath/fő/út, az út kb 1 óra volt.

Szállást a Rambuttri-ba foglaltam, nem szeretem, de ez van. Jó helyen van, a busztól csak pár m volt, a Khao San úttól pár lépés.
becsekkoltunk, gyors átöltözés és zuhany az akklimatizálódáshoz nekifogtunk..
mint a kisgyerekek akinek eddig elvették a játékát és végre visszakapta. Azt sem tudtuk, hogy mihez kezdjünk... shake vagy leves? Masszázs vagy körbenézés.. dinnye vagy mangó? esetleg ananász? kb mind :) és egyszerre...


Délutan 1 óra után landoltunk Bangkokban. A gêp csápra állt, de már ott megcsapott az iszonyatos hőség. Föleg azután, hogy a Doha-Bangkok távon megfagyasztottak. Dzsekiben, thermotakaróval is teljesen átfagytam, vegigtüszögtem az utat-aztán mire elaludtam volna tiszta takony lettem :(((
Csak zárojelben jegyzem megy, a Budapest-Doha távon pedig istentelen meleg volt, szó szerint mindenki levetkőzött ahogy tehette, kipirult arcokkal vártuk a megvaltást.....
A bevándorlási pultokhoz szinte futottunk-a mozgójárda rásegített :) és kb 8 perc alatt a gépből kilêpéstől.számítva belëptünk az országba.
Persze az Arrival Cardot már a gépen kitöltöttem....
Aztán potom 40 percet vártunk a csomagokra 
Aztán megkerestük az S1 buszt, ami 60 THB-ért visz be a Rambuttri mellé. Jegyet a kalauznénitől kellett venni, indulás utàn. Az út a Suvarnabhumi reptértől idáig kb 50 perc volt, úgy hogy nem álltunk dugóban és ahol megállt csak leugrottak róla.
Ez az S1 busz egy narancssárga busz, július 1 óta működik itt, így.
Klímás, az agyamat szétcseszte :( ha még nem voltam eléggé megfagyva, akkor ez még rátett egy lapáttal...
Ahol leszãlltunk a Soi Rambuttri elején kb 50 m után besétáltunk a szállásunkra a Rambuttri Inn-be vagy ha tetszik a Rambuttri Villag Plazaba.
Megjöttünk:)
Becsekkoltunk, a 308-as szobát kaptuk, B épület 3.emelet, lift nélkül. Olcsó. Ennyi. Jó helyen van-nekünk. A szoba tiszta de azt a kurva párnahuzatot nem bírtâk lecserèlni-büdös fejszaga van :((
Volt, hogy kiszórtam ezeket a folyosóra...vagy a szoba közepére dobáltam lehúzva..ez a halálom. Most nem verem ki a balhét pár óráért, de nem biztos, hogy  jól teszem...kora reggel kelünk, reggeli után indulunk a reptérre, és repülünk Mianmarba, Mandalayba.
Addig is kihasznâljuk ezt a pár órát amit itt vagyunk. Már bánom, hogy csak ennyit maradunk itt Bangkokban- szeretjük nagyon.
Gyors zuhany, ruhacsere utàn irány a Rambuttri Soi, a Khao Sanhoz kora van...
-friss, hideg szeletelt mangó és dinnye evése
-Tom Kha Khai leves belakmározása az Alley Catbrn
-Lábmasszázs az utcàn + egy kis váll és hát is belefért
--banános nutellás pancake befalása
-Itt a Rambuttri sűrűjében várjuk egy sokasztalos helyi kifőzdénél a levesünket és a fokhagymás csirkénket...persze a szomszéd fruit shakesnél készített mangó shake mellett..










Soi Rambuttri










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...