2017. május 24., szerda

Punta Nord-East Hotel, Castellamare del Golfo

Ez a hotel volt a szállásunk Castellamare del Golfo városkában. Nagyon korán lefoglaltam (még szeptemberben) és nem is tudtam sem jobbat sem árban megfelelőbbet foglalni már helyette.
Az ára ugyan arra az időre sokkal több lett vona ugyanitt, így maradt ez a végleges.
Ha valamit lefoglalok, nem igazán szoktam bántani, és amúgy sem tudok mást választani, hacsak nem valami jelentős árkülönbség nem adódik...
Az egész szállás kifogástalan volt, mindennel meg voltunk elégedve, bár nem szoktam ajánlani semmit, de itt ezt most bátran teszem.
Parkolás a szálloda előtt ingyenes, a túloldalon inygenes és igény esetén egy zárt udvarban szintén. Mi ide nem álltunk be.
kilátás a szobánkból, nagy erkélyünk volt! :)







innen szedték a reggeli teához a citromot :)







a medencénél körben napágyak voltak, ingyenes használattal


szálloda saját strandja ahová vihettél a kitett napernyőkből magaddal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...