2017. május 22., hétfő

Castellamare del Golfo - 7.napon

Reggeli után indulás Castellamare del Golfo felé.
Amikor terveztem az utat, akkor azt gondoltam Trapani felé célozzuk be ezt a települést. Utólag azt gondolom, hogy simán előző nap átmehettünk volna, persze akkor nincs szieszta meg pihi :), meg séta este Selinunteben.

Így eléggé laza a tempó, nem rohanós-attól is hülyét kapnék. Persze lehetne gatyarohasztó hőség is és akkor el sem lehetne rángatni a tengerpartról...

Reggel  gyönyörű, napsütéses, szèlmentes időre ébredtünk. Csodaszép a kilátás a teraszról. Nyugodt a tenger. Lehet minket vár? :)

Aztán elindultunk szép lassan Castellamare del Golfo irányába.
Útközben akadt telefonálni valónk, így 1 órára megàlltunk egy pihenőben, de délre akkor is a szállodába értünk.
A szálloda a tengerpart mellett/ felett fekszik, meseszép kilátással a Castellamare del Golfo öbölre. Valami imádnivaló kékeszöldes csoda a tenger színe. Azt gondolom-amit eddig láttunk Szicíliából- a tavalyit is beleszámítva, kijelenthetem: hogy ez a terület a legszebb része Szicíliának.
Vad partok, tűrkiz, tiszta tenger, hófehér hullámok és vakító kék ég. Ez itt adott.
A szállodában azonnal megkaptuk a szobánkat, ami a 2. emeleten van és a tengerre néz. Imádat.
Lecuccoltunk, átöltöztünk és leköltöztünk a medence mellé. Nagyon szeretjük. :)
Aztán 3 óra után jöttek felhők, feltámadt a szél, így fel kellett öltöznünk, mert vizesen eléggé kellemetlen lett :(

Feljöttünk, meleg zuhany és felöltözés után irány a városka.
Lementünk a város szélére és kb 1 óra alatt oda vissza lesétáltunk. Ja meg ettünk a sétányon egy fagyit -itt a napon már újra rekkenő forróság lett. Nem véletlen vagyok náthás: egyik percben lever a víz mert olyan meleg van, a másikban pedig szél támad: átfúj és megfagyok.
Ez mind ok, de nem tudja a szervezetem tolerálni :( este felé 2 tüsszentés és (már bocs) de tiszta nátha vagyok, és orrhangon beszélek mert az agyvizem kifolyik az orromon keresztül...:(((
Reggelre jó, de jön egy kis szél és kezdődik újra...:((

Kerestünk egy pizzériát és találtunk, bár 18 óra után nyit a legtöb..addig éhenhalunk
Olyat találtunk ahová helyiek járnak.
A Corso Garibaldin lévő Roxy Bar kifejezetten ajánlott hely. Egy hatalmas pizzát kértünk 3-unknak, persze 3 nagy szelet így is megmaradt. Mondanom sem kell én 1-et is alig tudok megenni... szóval lesz estére kaja is :). Elhozztuk. 2 kóláert és az óriás pizzáért 15 Eurot fizettünk. Ennek a pizzának is isteni volt a tésztája. Eddigi életemben eddig vagy nagyon rossz pizzákat ettünk (mindenhol) vagy nem is tudom. Ez itt már a 2. verhetetlen pizza. Nagyon roppanós és mégis puha tésztával. Hmm...

Aztán sétáltunk még egyet, majd haza indultunk... és persze a sikátorok egyre szűkebbek lettek, így versenyt hajtogattuk a kocsi tükreit ...engem a frász kerülgetett :) jól össze is vesztünk :))
Na innen kifelé, de gyorsan 藍.
Vissza a hotelbe és másnapra eltettük magunkat. Egyébként újra meleg lett, de vége a napnak sajna...