2014. június 8., vasárnap

Pünkösd vasárnap a Balcsin

Ma nekünk nem pihenéssel telt a nap, hanem melóval.
Kőkemény 30 fok volt vagy még több, de ez van. Már nyaraltunk idén :)
Takarítani mentünk a Balcsira, de olyan sokáig elcsesztük az időt, hogy nem tudtunk lemenni fürdeni, pedig nagyon jól esett volna.
A Barnának meg haza kellett jönni dolgozni. Elmentünk anyuért, erre azt mondja, hogy nem jön haza. Mondtam neki: ne már:( Egyedül legyek itthon?
Na rászedtem, hogy haza jöjjön, de holnap ki kell mennünk újra, és nem takarítunk, hanem csak fürdünk:) Még melegebbet jósoltak holnapra.
A Balaton csodaszép és nagyon tiszta. Olyan igazi víz szaga van:)
 Pipacsozni holnap fogunk:(
Szemből sütött a Nap, nem tudtam közelebb menni...holnap reggel jó lesz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...