2011. október 26., szerda

Garda-tó 2005. szeptemberében + Gardaland


2005.szeptemberében el szerettünk volna menni valahová, konkrét elképzelésünk nem volt, így kerestem és ezt találtam:

Így lett egy nagyon kedvező utazási irodás ajánlat a Vista-tól: Garda-tó, autóval mentünk, így mindjárt neki is álltam kitalálnia  programot, mikor mit fogunk megnézni, mi mikor van nyitva stb.

Egy szeptember végi napon korán indultunk Ausztrián keresztül a Garda-tóhoz.
Szállásunk Gargnano kis városában volt, egy 3 *-os szállodában, közvetlenül a Garda-tó mellett. A szobából kiláttunk a tóra.

Az út viszontagságos volt, mivel végig ömlött az eső, az osztrák autópályát pedig fél sávra lezárták teljes Ausztrián keresztül: átépítették, így nagyon lassan több mint 10 óra volt az út, én vezettem, azt hittem soha nem érünk oda, ráadásul végig szakadt, nem esett: ömlött az eső, nagyon elfáradtam.

Ahogy letértünk a térkép szerint a Garda-tó felé a pályáról, mintha egy másik éghajlaton (ez így is van a valóságban is, mert a  tó körül mediterrán  az éghajlat) lennénk. Pálmafák fogadtak bennünket, nem esett az eső kicsit melegebb volt a levegő!
kilátás a szobából
 A városka és a szállásunk a nyugati parton, kb a tó közepénél volt. Több kisebb településen mentünk keresztül, mire eljutottunk ide. Gargnano-ban a szálloda az út mellett volt közvetlen, csak beálltunk az udvarba, ami egyben a parkoló is volt! Szállásunk a Hotel Meandro volt.

Becsekkoltunk, meg is kaptuk a szobánkat, zuhany- átöltöztünk és irány a közeli dolgok. Majd 7 óra körül jöttünk vissza vacsorára: félpanziós ellátásunk volt!
Megbízható, tiszta, nagyon korrekt hotel, kilátással a tóra-a tó mellett, nem nagy, de parkosított kerttel. Az étterme is végig a tóra nézett. Az ellátás kifogástalan volt!

A szálloda minden igényt kielégített, profi módra: tisztaság, kiszolgálás, étkezések.
Hulla fáradtan estünk az ágyba-másnap sajna nagyon borús napra ébredtünk.
A tó tükrén látszott. hogy csöpög az eső.

Mire végeztünk a reggelivel, elállt! Kocsiba ültünk és irány felfedezni a  környéket és irány  a Gardaland, ami ilyenkor szerintem kihagyhatatlan célpont kicsinek és nagynak egyaránt!

  
Második napunkon ellátogattunk Veronába, ahol szintén nagyon sok mindent megnéztünk, köztük Júlia házát és a híres Veronai Amfitheatrumot is.
Verona
Verona: Colosseum
Júlia háza
Az a bizonyos erkély
Ó Rómeó, mért vagy Te Rómeó....
Verona
Movie Studiós jegypénztára

Kitt

Hazard megye Lordjai:)
 


Sirmione mesebeli városa
Harmadik napunkon ellátogattunk a Movie Studios-nak nevezett élményparkba is, majd utána jött Sirmione városkája. Itt "béreltünk" csónakost, aki körbehajóztatott bennünket a városka körül a tavon, igazi olaszos hangulatban.
Limone de Sul települéről komppal megyünk Malcesine-be a túloldalra.
Felvonó a Monte Baldora Malcesine-ből
Malcesine- Scaligeri-vár

Riva del Garda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...