2014. július 6., vasárnap

Nekem a Balaton a riviéra ....kis kitérőkkel de igen :) az...

Végre nyár van, végre kánikula.
Már éppen ideje volt:) Azt hittem idén nem lesz itthon nyár.
Nem szeretem a hideget, az esőt. Csakis a meleget és napfényt.
Mielőtt kiértünk volna  Balcsira, elmentünk Balatonszentgyörgyre a Csillagvár Étterembe, ahol minden alkalommal megfőznek helyettünk :) Nem ettünk ott, hanem mindent elhoztunk.
Majd Holládnál visszatértünk a  hetes útra. Mielőtt beértünk volna Balatonkeresztúrra, már kinéztem magamnak a napraforgó-táblákat. Most épp az az aktuális növény, ami dekoratív és fotózható:)
A Dominó Tüzép mögött ezt találtuk:)

 akadt más is : kisebb, pirosabb :)

 Aztán Balatonfenyvesre értünk a nagy hőségben. Ebéd után pedig irány a víz:) Csak itt lehetett kibírni:)
Szóval nekem akkor is Balaton a riviéra...igaz kis kitérőkkel, de az. Tiszta, csuda jó:) Nagyon szép és isteni benne lenni:) Imádjuk. Nagyon. És szerencsére megadatott, hogy bármikor ott lehessünk:)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képek! Itt sajnos nincsenek mifelénk napraforgóföldek, még sosem láttam a 12 éve alatt sehol. Vajon miért?
    Kicsit irigyellek, hogy csak egy lábnyújtásnyira van neked a Balcsi és bármikor ott "nyaralhatsz". Bár nem tudom, mennyire kellemes a vize (nem túl meleg)?
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...pedig a fele a telómmal készült :)
      nem meleg, nagyon jó, olyan 22-23 fokos lehet. Szeretem.:)

      Törlés
  2. Amúgy tök vicces, de ugyanezt a címed adta egy ismerős egy balatoni képnek a facen, ő pedig Reunionon él és a férjével most Magyarországon nyaralnak. :-)

    VálaszTörlés
  3. az hogy ezt használjuk a mindennapokban ezen kívűl :Marót Viki és a Nova Kultúr Zenekar egy jó kis dala :)

    VálaszTörlés

Maldív-szigetek

 Tavalyi évben több utazásunkat  több légitársaság által fizetett sok sok pénzből fizettem. Az utolsó kártérítésünkből vettem meg még tavaly...